Anonym skriver:
Øv, det er jeg da ked af at du tror. Men jeg synes nu at jeg er ret opmærksom selv og syntes da at jeg har helt styr på det. Det er jo ikke noget jeg vil fortsætte med. Men lige nu har det helt vild godt med det og får et kick hver gang jeg går på vægten. Og 50 kilo er slet ikke for lidt og jeg skal jo bare se lækker ud i bikinien. Jeg har bare heller ikke den store apetit mere. I dag kunne jeg selvom jeg følte mig sulten kun spise 2 tsk fulde yoghurt til frokost og så var jeg mæt :-(. Men har da fået 3 portioner suppe til aften og nu har jeg så bare ondt i maven :-)
Okay her kommer min ærlige mening:
(hvis det er så skriv til mig privat!)
Når jeg siger du er på vej ud på et skråplan taler jeg af erfaring, den følse du snakker om med at få et kick hver gang du har tabt dig, den kender jeg alt for godt!
Den følelse slog mig næsten ihjel!
Den hovedpine du har er blot starten, det er din krop der advare dig, den siger stop, jeg har brug for mad!
Jeg var aktiv anoretiker i 6 år, indtil jeg blev så syg at min krop stod næsten af. Jeg begyndte at lide alvorligt af mineral mangel og vitamin mangel, jeg kunne næsten ikke gå og havde svært ved at holde mig vågen i længere tid, mit tarmsystem er forevigt ødelagt. Og jeg har stadig den dag i dag svært ved at føle sult.
Jeg skal altid være efter mig selv får ikke at havne der igen!
Men ønsker ikke for in væreste fjende at blive så syg.
Du burde få en tid hos lægen og bede om at blive henvist til en psykolog sådan at du kan få talt igennem med en fagperson, hvorfor du har et så enormt behov for kontrol.
Knus
Anmeld