randers sygehus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

668 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. juli 2011

ønskeprinsesse2011

ja nu har jeg personligt selv snakket med chefjordemoderen for fødegang og barselsgang, for at finde ud af hvad der sker for os førstegangsfødende nu de lukker patienthotellet.

hvor var det dog rart lige at få helt på plads at man stadig kan

1. få et par dage på sygehuset.

2. faderen os kan være med

3. man har ene stue.

og ja det hele forløber mere eller mindre som på hotellet.

nu jeg mere rolig.

har jeg godt nok spekuleret meget på siden jeg hørte de lukkede det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2011

HeidiØ

Ej, er rigtig glad for den her tråd, jeg står nemlig måske og skal flytte til jylland i det område, og med lige knap 2 mdr til termin, betyder det jeg skal føde på helt andet sygehus  Og i det område høre jeg sikkert til Randers! Ej, hvor dejligt - tak! Det lyder meget bedre end herovre i Roskilde

Anmeld

15. juli 2011

ønskeprinsesse2011

HeidiØ skriver:

Ej, er rigtig glad for den her tråd, jeg står nemlig måske og skal flytte til jylland i det område, og med lige knap 2 mdr til termin, betyder det jeg skal føde på helt andet sygehus  Og i det område høre jeg sikkert til Randers! Ej, hvor dejligt - tak! Det lyder meget bedre end herovre i Roskilde

jeg har kun hørt rigtig godt om dem i randers. og de gange jeg har været på fg har de været utroligt søde, hjælpsomme, og ja stille og rolige og virkelig forstående..

jeg er rigtig glad for dem.

chefjordemoderen sagde at de mente at forholdene ville blive bedre nu hvor man ik var så meget alene på hotellet men havde mere mulighed for hjælp.

Anmeld

15. juli 2011

HeidiØ

ønskeprinsesse2011 skriver:

jeg har kun hørt rigtig godt om dem i randers. og de gange jeg har været på fg har de været utroligt søde, hjælpsomme, og ja stille og rolige og virkelig forstående..

jeg er rigtig glad for dem.

chefjordemoderen sagde at de mente at forholdene ville blive bedre nu hvor man ik var så meget alene på hotellet men havde mere mulighed for hjælp.

Ej, puha, det gør mig helt tryg, hvis det blir tilfældet!  .. det er jeg glad for, har selv gået og spekuleret på det med ambulant fødsel - og i Roskilde må faderen heller ikke overnatte..

Så tak for den belejlige tråd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.