11+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.672 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. juli 2011

TbCp

Uge 11 + 6 med 2. barn. Er ikke vokset om maven de sidste par uger, det passer mig fint at det er gået lidt i stå for nu

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2011

Carl-Emil's mor

TbCp skriver:

Uge 11 + 6 med 2. barn. Er ikke vokset om maven de sidste par uger, det passer mig fint at det er gået lidt i stå for nu

Jeg er 14+2 og har INGEN mave i forhold til din  skulle næsten smække et billed ind men det er sku for pinligt.. vil gerne have stor smuk babybule

Så nyd lige din fantastiske mave

Anmeld

15. juli 2011

TbCp

MorTilJanuar skriver:

Jeg er 14+2 og har INGEN mave i forhold til din  skulle næsten smække et billed ind men det er sku for pinligt.. vil gerne have stor smuk babybule

Så nyd lige din fantastiske mave

Det skal nok komme! Det går jo bare oftest hurtigere 2. gang... 1. gang var jeg ikke så stor her før jeg var halvvejs eller sådan noget!

Anmeld

15. juli 2011

Nessie

Det er måske meget godt, at den ikke bliver ved med at vokse med rekordfart

Men det er en rigtig fin mave

Anmeld

15. juli 2011

TbCp

Nessie skriver:

Det er måske meget godt, at den ikke bliver ved med at vokse med rekordfart

Men det er en rigtig fin mave

Ja tak!!!!

Anmeld

15. juli 2011

Carl-Emil's mor

TbCp skriver:

Det skal nok komme! Det går jo bare oftest hurtigere 2. gang... 1. gang var jeg ikke så stor her før jeg var halvvejs eller sådan noget!

heheh det betvivler jeg slet ikke at ud har ret i  ville bare være rart at kun skyde sin gravide mave frem i verdenen så alle kan se den

Anmeld

15. juli 2011

TbCp

MorTilJanuar skriver:

heheh det betvivler jeg slet ikke at ud har ret i  ville bare være rart at kun skyde sin gravide mave frem i verdenen så alle kan se den

Det har du helt ret i   Tålmodighed... det får vi sikkert brug for fra nu og laaaaaaang tid fremover

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.