Ida er nu 6 måneder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

453 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. juli 2011

CamiRon

Ja i dag er Ida 6 mdr. gammel. Utroligt som tiden bare er fløjet afsted.  

Syntes stadig det lige var i går jeg fødte det lille menneske, men nej. Hun er stor og fin, er glad, triller fra ryg til mave men ikke omvendt endnu. Så er hun begyndt at snakke da-da-da og ba-ba-ba, så nu har vi lange intelligente samtaler om hver og vind og hvad der eller rør sig her i andedammen.

Den eneste "skavank" hun har er at hun stadig bliver syg konstant! Lægerne mener jo at det er fordi hendes immunforsvar er lidt dårligt efter hun var indlagt med rs-virus 4 uger gammel. Og det tror jeg er rigtigt.  Hun har efterhånden fejlet det meste: rs-virus, astmatisk bronkitis, 3-dages feber, streptokokinfektion, virus x 3, mellemørebetændelse og nu er hun almindeligt snottet.  

Og jeg passer jo virkelig på hende hele tiden! Undgår så vidt muligt træk og andre syge mennesker... Håber snart det vender! Hun er i hvert fakd super sej og der skal meget til før hun rigtig bliver pylret!

Mor har det også godt. Dog er det som om at jeg lige har taget et par kg. på for jeg æder simpelthen så usundt! Det er vist en skade ved at gå hjemme!  er lidt træt af det for jeg ville da gerne lige have den der mave væk men lige nu har jeg bare ikke motivationen til det. (kage kom til mig)

I får lige de nyeste billeder af vidunderet.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2011

Persille83

Dejlige billeder :-)Ja tiden går stærkt med de små pus.

Anmeld

15. juli 2011

IAH

Ja, det er simpelthen ufatteligt så meget der sker på et halvt år!

Jeg har fejret Frederiks halve årsdag med at spise en halv kanelstang Hvad mon der sker når han bliver et år? 

Knus Iben 

Anmeld

15. juli 2011

piadas

Nårh, hvor er hun da bare sød og dejlig!

Jeg tror også, at det er en skavank ved at gå hjemme det der med at tabe sig - der er jo ikke nogen, der ser, hvad man putter i munden, når man er alene, vel?! Øv, og vi har lige været ved grænsen, så vores slikskab bugner!!

Lige bortset fra det, er det da bare træls, I skal døje med al den sygdom. Jeg håber, det snart kommer til at gå den rigtige vej.

Anmeld

15. juli 2011

AA10

tillykke med hende hvor er hun sød trist med alt det virus, men hun ser heldigvis sund og glad ud den med og rulle fra mave til ryg vil min datter heller ikke hehe men det kommer vel  atter engang tillykke som tiden dog flyver

Anmeld

18. juli 2011

CA

Dejligt det går godt! Men synd at hun skal være så syg hele tiden. Det håber jeg snart vender!

Det ser godt nok hyggeligt ud med søster! Dejlige piger! 

Det med kiloene kender jeg godt - det er virkelig svært at tabe sig herhjemme Men mon ikke det kommer?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.