Hjælp !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.215 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. juli 2011

Witt

Har et lille problem, min mave og brysterne er begyndt a klø helt vildt, Har snart kredset hul på min mave ! :/ . Gør lidt nuller naller ..

Anyone der har nogle tips om hvad der evt kunne hjælpe ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2011

Julemusen

Hej, havde samme problem, så tog ned i matas og spurgte dem, om de havde noget der kunne hjælpe.

JEg fik en Mor og barn økologisk mavecreme til 45 kr. Den er urolig fed, men er hurtigt suget ind i huden og hjalp mig helt vildt  

Den er i en hvid bøtte med grønne striber (er matas egen creme som både er svanemærket og allerigmæket) 

Håber det også kan hjælpe dig! 

Anmeld

15. juli 2011

Witt

Kitty-Katten skriver:

Hej, havde samme problem, så tog ned i matas og spurgte dem, om de havde noget der kunne hjælpe.

JEg fik en Mor og barn økologisk mavecreme til 45 kr. Den er urolig fed, men er hurtigt suget ind i huden og hjalp mig helt vildt  

Den er i en hvid bøtte med grønne striber (er matas egen creme som både er svanemærket og allerigmæket) 

Håber det også kan hjælpe dig! 

Heej

Mange tak for hjælpen, vil jeg prøve og håbe det virker så !
For det her er virkelig ikke til og holde ud ! :/

Anmeld

15. juli 2011

Mikkel's mor <3

Jeg brugte en mandel olie fra matas. creme hjalp ikke mig

Anmeld

15. juli 2011

Witt

Mikkel's mor <3 skriver:

Jeg brugte en mandel olie fra matas. creme hjalp ikke mig

Mandel olie ? :O . Lyder underligt, men ved jeg så, hvis creamen ikke virker hvilket jeg håber den gør

Anmeld

15. juli 2011

Mikkel's mor <3

Witt skriver:

Mandel olie ? :O . Lyder underligt, men ved jeg så, hvis creamen ikke virker hvilket jeg håber den gør

Jep den skulle vist og virke på at man ikke får strækmærker.. ved jeg nu ikke om passer fik ingen med ved ikke om det er derfor.. men kløe virker det på, da det jo trækker ind i huden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.