Nu er det vores tur :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

318 visninger
1 svar
0 synes godt om
15. juli 2011

HelenaJ

Hej alle I fantastiske kvindfolk - og få mænd

Nu er det endelig vores tur til, at fortælle at vi skal være forældre til en lille øko-mus! Har holdt det for os selv lidt tid, da jeg var til en tidlig tryghedsscanning hvor man desværre intet kunne se - og jeg derfor måtte igennem blodprøvetagning m.m.

Nu har jeg endelig svaret på blodprøverne - og jeg har en fin hcg på næsten 9000  Nu tør jeg tro på det ..

Det er dog ikke helt uden problemer - jeg ved ikke hvor langt jeg er henne, da øko-musen er lavet på p-piller og min sidste mens husker jeg ikke .. Men jeg tror jeg er ca. 6 +?! Det problem er heldigvis til, at finde en løsning på ... Min læge kommer fra ferie på mandag

Næste - og største problem er mit job.. Jeg er pt. ansat i vikariat i det offentlige.. Dette vikariat udløber d. 30/9 - og det er stadig uvist om de kan forlænge eller fastansætte eller overhovedet tilbyde mig mere .. Jeg aner ikke hvad jeg skal stille op - men jeg tænker, at vi nok kan klare det derhjemme selvom jeg skal være på barsels-dagpenge i hele perioden - i aller værste fald! Ingen ansætter gravide - og jeg er bange for, at hvis mit nuværende arbejdssted tilbyder mig fastansættelse, kan min samvittighed ikke bære, at jeg skal skjule min graviditet, for senere (max en måned), at fortælle at jeg skal barsle fra senest start januar!

ØV BØV!

Nå, men det var både lidt sukkersødt - og lidt problemer herfra

Nu håber jeg bare min lille øko-skat bliver inde hvor den skal

Helena

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2011

frk-stoltze

Stort tillykke med den lille Øko-baby

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.