Hej alle I fantastiske kvindfolk - og få mænd 
Nu er det endelig vores tur til, at fortælle at vi skal være forældre til en lille øko-mus! Har holdt det for os selv lidt tid, da jeg var til en tidlig tryghedsscanning hvor man desværre intet kunne se - og jeg derfor måtte igennem blodprøvetagning m.m.
Nu har jeg endelig svaret på blodprøverne - og jeg har en fin hcg på næsten 9000
Nu tør jeg tro på det ..
Det er dog ikke helt uden problemer - jeg ved ikke hvor langt jeg er henne, da øko-musen er lavet på p-piller og min sidste mens husker jeg ikke
.. Men jeg tror jeg er ca. 6 +?! Det problem er heldigvis til, at finde en løsning på ... Min læge kommer fra ferie på mandag 
Næste - og største problem er mit job.. Jeg er pt. ansat i vikariat i det offentlige.. Dette vikariat udløber d. 30/9 - og det er stadig uvist om de kan forlænge eller fastansætte eller overhovedet tilbyde mig mere .. Jeg aner ikke hvad jeg skal stille op - men jeg tænker, at vi nok kan klare det derhjemme selvom jeg skal være på barsels-dagpenge i hele perioden - i aller værste fald! Ingen ansætter gravide - og jeg er bange for, at hvis mit nuværende arbejdssted tilbyder mig fastansættelse, kan min samvittighed ikke bære, at jeg skal skjule min graviditet, for senere (max en måned), at fortælle at jeg skal barsle fra senest start januar!
ØV BØV!
Nå, men det var både lidt sukkersødt - og lidt problemer herfra 
Nu håber jeg bare min lille øko-skat bliver inde hvor den skal 
Helena
Anmeld