Så er der endnu en spændt mor og lille purk i gruppen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

602 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. juli 2011

Dietzel

Hejsa..

Og stort tillykke til jer..

Jeg lavede en test for ca. halvanden uge siden, som var ppositiv  Hvilket jo er helt fantastisk.. Vi var nemlig først lige gået igang..

Jeg har regnet min termin til den 13/3-12.. Super spændende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2011

<3

Dietzel skriver:

Hejsa..

Jeg lavede en test for ca. halvanden uge siden, som var ppositiv  Hvilket jo er helt fantastisk.. Vi var nemlig først lige gået igang..

Tillykke! Og ja det er dejligt når den er der med det samme!

Anmeld

15. juli 2011

Kariina

Dietzel skriver:

Hejsa..

Stort tillykke

Karina 6+4

Anmeld

15. juli 2011

Frb

Hej Dietzel

Velkommen til

5+6

Anmeld

15. juli 2011

Silja&Noam

Stort tillykke med maven jeg har os termin der ca.

Anmeld

18. juli 2011

MiniMugge

Velkommen til. Og tillykke... 

Jeg hører også til i denne gruppe. Har endnu ikke været hos
lægen, men har regnet mig frem til at have termin omkring d. 10 eller 11  

Anmeld

19. juli 2011

firsttime

Nu kan det godt ske at det er et virkelig dumt spørgsmål det her  men det er første gang jeg er gravid så er ret ny indenfor dette område. Hvordan regner man sin ca. terminsdato ud? Jeg skal nemlig først til læge d. 9. august så der er jo længe til...  Og idet vi har valgt ikke at ville sige noget til nogen kunne jeg godt tænke mig at være en del af denne hjemmeside hvor man ligesom kan læse om andres oplevelser og spørge hvis man har nogle spørgsmål  Så ville lige hører hvilken "gruppe" jeg hører til i  Første dag i sidste mens var d. 18. juni så er det ikke bare 40 uger der fra ca.?

På forhånd tak

Anmeld

20. juli 2011

HenrietteBuchvadt

Stort tillykke med graviditeten

Anmeld

27. juli 2011

Øst

firsttime skriver:

Nu kan det godt ske at det er et virkelig dumt spørgsmål det her  men det er første gang jeg er gravid så er ret ny indenfor dette område. Hvordan regner man sin ca. terminsdato ud? Jeg skal nemlig først til læge d. 9. august så der er jo længe til...  Og idet vi har valgt ikke at ville sige noget til nogen kunne jeg godt tænke mig at være en del af denne hjemmeside hvor man ligesom kan læse om andres oplevelser og spørge hvis man har nogle spørgsmål  Så ville lige hører hvilken "gruppe" jeg hører til i  Første dag i sidste mens var d. 18. juni så er det ikke bare 40 uger der fra ca.?

På forhånd tak

Prøv denne her   http://www.terminsberegner.dk/

Den synes jeg er rigtig go...

Anmeld

27. juli 2011

Dietzel

Firsttime:

Man regner sin terminsdato ud fra første dag i sidste mens periode, så du er helt på rette vej. man ligger 40 uger til og trækker vist nogle dage fra. Men du kan finde en terminsberegner på nettet, som fortæller hvilke oplysninger du skal taste ind...

Jeg er også førstegangsgravid og ja vi må jo lære af hinanden, så synes det er skønt at man kan stille nogle spørgsmål her.. Det er jo lidt problematisk når man ikke har nævnt noget for familie og venner endnu..

Held og lykke med beregnnigen, men er ret sikker på at det er et marts barn

Katrin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.