Et spark så tidligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.142 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. juli 2011

Camulla

Hej I lækre mødre! (Jeg skriver fra min telefon, så kan ikke lave linjeskift - håber ikke det forvirrer jer...) Igår aftes mærkede jeg noget i maven som virkelig mærkedes som et lille spark fra min lille baby. Det var helt oppe lidt til højre for navlen og er virkelig i tvivl om det kan mærkes så tidligt og helt deroppe? Det er min 2. graviditet og igår var jeg 13 + 5, så det kan da næsten ikke passe? Nogle gange føles det som om der er lidt aktivitet derinde, men det kan ligeså godt være gas, tænker jeg, men igår var det bare meget mere tydeligt! Hvad tænker I? Hvornår mærkede I noget 2. gang? Og så lige noget andet: jeg er allerede begyndt at være besværet af graviditeten. Kan ikke ligge på ryggen, så maser det på mig og føles ubehageligt og synes det er hårdt at bukke mig ned allerede. Min søn kan snart heller ikke sidde på mit skød og læne sug op ad min mave længere Andre der har det sådan så tidligt? Puha, havde helt glemt hvordan det var at være gravid... Både glæderne og besværet ved det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2011

Mira0911

Jeg er gravid anden gang og mærkede liv da jeg var 11+?... 

Så det kan sagtens være din baby du mærkede igår... 

Anmeld

15. juli 2011

lilledittemor

Jeg er kun 1. gangs gravid, men jeg mærkede liv første gang da jeg var 14+0 har dog kun mærket hende tre gange siden.

Men det kan vel godt passe at du kunne mærke liv.. Man mærker det jo hurtigere 2. gang

Anmeld

15. juli 2011

Sabina

Camulla skriver:

Hej I lækre mødre! (Jeg skriver fra min telefon, så kan ikke lave linjeskift - håber ikke det forvirrer jer...) Igår aftes mærkede jeg noget i maven som virkelig mærkedes som et lille spark fra min lille baby. Det var helt oppe lidt til højre for navlen og er virkelig i tvivl om det kan mærkes så tidligt og helt deroppe? Det er min 2. graviditet og igår var jeg 13 + 5, så det kan da næsten ikke passe? Nogle gange føles det som om der er lidt aktivitet derinde, men det kan ligeså godt være gas, tænker jeg, men igår var det bare meget mere tydeligt! Hvad tænker I? Hvornår mærkede I noget 2. gang? Og så lige noget andet: jeg er allerede begyndt at være besværet af graviditeten. Kan ikke ligge på ryggen, så maser det på mig og føles ubehageligt og synes det er hårdt at bukke mig ned allerede. Min søn kan snart heller ikke sidde på mit skød og læne sug op ad min mave længere Andre der har det sådan så tidligt? Puha, havde helt glemt hvordan det var at være gravid... Både glæderne og besværet ved det

Det er nok din lille guldklump du har kunne mærke
Jeg er første gangs gravid, og jeg mærkede allerede min lille prins, da jeg var ca. 11-12 uger henne ..

Anmeld

15. juli 2011

Camulla

Ej, så kunne det godt passe? Ville bare ikke glæde mig for tidligt

Anmeld

15. juli 2011

SSL

Ih, hvor SKØNT!! Jeg er 1. Gangs gravid, og mærkede 'bobler' da jeg var 14+(et eller andet), og forrig torsdag, da jeg var 15+3 mærkede jeg et puf, for første gang og det plejer at være der, at 2.gangs mærker der, så er sikker på det er din meget livlige baby :-)) Både skannings jordemoderen og min jordemoder der hørte hjertelyd har begge sagt at de er en livlig bebs derinde og derfor er det ganske normalt at mærke det så tidlgt :-) så glæd dig endelig over det :-))

Anmeld

15. juli 2011

Dansker i England

Jeg mærkede en lille guldfisk svømme rundt for allerede nogle uger siden (det føles sådan i hvert fald ) og jeg er 10+5 i dag, så jo, det kan godt passe, det er baby, du mærker

Anmeld

15. juli 2011

Dansker i England

dobbel

Anmeld

15. juli 2011

Muhmi

Jeg mærkede liv første gang i uge 13+ noget... Og det var første gang jeg var gravid... så tror sagtens det kan være

Anmeld

15. juli 2011

SussieThyssen

Camulla skriver:

12. uge med nr 1 og 2, samt 9. uge med nr 3

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.