Hej I lækre mødre! (Jeg skriver fra min telefon, så kan ikke lave linjeskift - håber ikke det forvirrer jer...) Igår aftes mærkede jeg noget i maven som virkelig mærkedes som et lille spark fra min lille baby. Det var helt oppe lidt til højre for navlen og er virkelig i tvivl om det kan mærkes så tidligt og helt deroppe? Det er min 2. graviditet og igår var jeg 13 + 5, så det kan da næsten ikke passe? Nogle gange føles det som om der er lidt aktivitet derinde, men det kan ligeså godt være gas, tænker jeg, men igår var det bare meget mere tydeligt! Hvad tænker I? Hvornår mærkede I noget 2. gang? Og så lige noget andet: jeg er allerede begyndt at være besværet af graviditeten. Kan ikke ligge på ryggen, så maser det på mig og føles ubehageligt og synes det er hårdt at bukke mig ned allerede. Min søn kan snart heller ikke sidde på mit skød og læne sug op ad min mave længere

Andre der har det sådan så tidligt? Puha, havde helt glemt hvordan det var at være gravid... Både glæderne og besværet ved det
Anmeld