legetøj??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

900 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. juli 2011

henh01

Hvad leger jeres 7 årige piger med???

Min datter har spurgt om jeg ikke kan pakke hendes barbie i kælderen sammen med hendes zhu zhu pets fordi hun ikke leger med det længere.

Hun har fødselsdag i aug, og være smart at give hende noget nyt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2011

henh01

Slet ingen?

Anmeld

15. juli 2011

kamtok

Er hun mest kreativ (stillesiddende) eller aktiv eller ??

Anmeld

15. juli 2011

henh01

kamtok skriver:

Tja hvad er hun egentlig..

altså hvis hun selv måtte vælge kunne hun godt sidde foran flimmeren hele dagen, meeeeen jeg sætter jo grænser. haha

Hun har ønsket sig de der zoobles og de der squinkes, men det er jo ikke som sådan rigtig legetøj - jo zoobles er.

Hun elsker at være på legepladsen og glæder sig meget til vi flytter og får en have (om 6 mdr) så hun kan også godt lide at være aktiv

Anmeld

15. juli 2011

henh01

kamtok skriver:

nå ja så ELSKER hun topmodel, men det er jo heller ikke rigtig legetøj.. Hun elsker at tegne og decorerer de der bøger med det der topmodel. Jeg har købt en af hver af de topmodel ting Men skulle jo også meget gerne have nogle ønsker til resten af fam. Jeg skal købe fra mine forældre af og aner ikke hvad. Har købt en fjällraven taske som hun ønsker sig som turtaske/rejsetaske, men ellers er jeg helt blank.

Hun har alt det elektroniske - ipod, ds osv. Så det behøver hun ikke mere af.. Hun ønsker sig spil hertil, men det er jo heller ikke som sådan legetøj, hvis du forstår

Anmeld

15. juli 2011

Mi

Mine piger på syv leger med littlest petshop, bamser, lige nu med nogle dyr med sand i, spiller musik, laver huler, tegner klipper og klistre på og i ALT de kan få fingrene i, dukker ind i mellem, lego ind i mellem. De er faktisk nogle rigtig legebørn, det er deres veninder også og håber at det bliver ved længe endnu.

Udenfor leger de familie, laver mad, bygger huler, order i legehuset, laver forhindringsbaner og selvfølgelig en masse vandlege når vejret er til det. Der er bare noget magisk med børn og vand

Anmeld

17. juli 2011

Vivian67

Min datter på 7 år ligner vist din meget, hun leger heller ikke rigtig med noget. Men Topmodel og de andre bøger i samme serie hvor man kan indrette huse med møbler, mennesker osv. er hittet.

Hvad med at give hende nogle småting nu og så en trampolin når I flytter hen hvor der er have.

Anmeld

17. juli 2011

karina1980

henh01 skriver:

Hvad leger jeres 7 årige piger med???

Min datter har spurgt om jeg ikke kan pakke hendes barbie i kælderen sammen med hendes zhu zhu pets fordi hun ikke leger med det længere.

Hun har fødselsdag i aug, og være smart at give hende noget nyt

her går den mest på ds, ps3 og tv, hvis hun kunne bestemme,

ellers går hun vildt op i sine build a bear, hun har ALT for mange af dem, men elsker at shoppe derinde og bruge alle sine spare penge der

men ellers så laver hun smykker, hopper trampolin, cykler, tegner, spiller musik, danser og leger med lego, det helt store er at bare hende og jeg tager på shoppe/tøsetur og laver de ting hun vil, eller tager i biografen

hendes barbi, zhu zhu pets og alt andet sådan legetøj, det står bare i skabet og samler støv og en sjælden gang imellem tager hun det ud og kigger på

Anmeld

17. juli 2011

henh01

Vivian67 skriver:

Min datter på 7 år ligner vist din meget, hun leger heller ikke rigtig med noget. Men Topmodel og de andre bøger i samme serie hvor man kan indrette huse med møbler, mennesker osv. er hittet.

Hvad med at give hende nogle småting nu og så en trampolin når I flytter hen hvor der er have.

trampolinen har mormor og morfar allerede lovet hende hn får til foråret når vi er flyttet

Jeg har nu købt alverdens topmodel.

Mine forældre køber et skateboard som er et løbe hjul - aner ikke hvad det er og det er mig der skal købe det

Anmeld

17. juli 2011

henh01

karina1980 skriver:

her går den mest på ds, ps3 og tv, hvis hun kunne bestemme,

ellers går hun vildt op i sine build a bear, hun har ALT for mange af dem, men elsker at shoppe derinde og bruge alle sine spare penge der

men ellers så laver hun smykker, hopper trampolin, cykler, tegner, spiller musik, danser og leger med lego, det helt store er at bare hende og jeg tager på shoppe/tøsetur og laver de ting hun vil, eller tager i biografen

hendes barbi, zhu zhu pets og alt andet sådan legetøj, det står bare i skabet og samler støv og en sjælden gang imellem tager hun det ud og kigger på

Min datter elsker også at tegne og des lige..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.