Hvad ønsker du dig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.158 visninger
16 svar
0 synes godt om
14. juli 2011

Lunae

Jeg tror, at vi alle sammen har en drøm om at eje et eller andet, en taske, et par sko eller en flot jakke - hvad ved jeg!? Jeg synes det kunne være sjovt at høre, hvilke ting i andre ville købe, hvis i havde råd?

Jeg ønsker mig en mulberry taske - model bayswater i oak. Det skal være den store ja, den får jeg nok ikke - den koster ca. 6500 kr og synes ikke lige jeg har så mange penge, hvor der står skrevet taske på.

Jeg kan dog godt nøjes med en lignende taske fra tiger of sweden, den store i kernelæder! Den kan man bare ikke købe fra ny mere

Hvad ville du købe, hvis du havde råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

Muffin_girl

Jeg ville købe en par Manolo Blahnik stilleter Mums..

Og en Chanel taske, Chanel dragt, Gucci Ur, m.m.m.m.  

Anmeld

14. juli 2011

Lunae

AalborgPigen skriver:

Jeg ville købe en par Manolo Blahnik stilleter Mums..

Og en Chanel taske, Chanel dragt, Gucci Ur, m.m.m.m.  

Puha, nyt ur kunne jeg også bruge! Jeg har en total trang til at købe ure - har dog ikke fundet det nye jeg vil have

Anmeld

14. juli 2011

sandorff

et skagens armbåndsur

Anmeld

14. juli 2011

Muffin_girl

Lunae skriver:

Puha, nyt ur kunne jeg også bruge! Jeg har en total trang til at købe ure - har dog ikke fundet det nye jeg vil have

Jeg har en totalt trang til at købe ALT muligt tøj, sko, osv.. Og har ikke været ude og shoppe i 2 måneder da jeg ikke har så mange penge og vi sparer herhjemme.. Men jeg købte det fedeste ur i London sidste år.. der er tit mange flotte ure

Anmeld

14. juli 2011

Muffin_girl

sandorff skriver:

et skagens armbåndsur

Anmeld

15. juli 2011

132319

Et spejlreflekskamera!

Bliver dog ved tanken det næste lange lange stykke tid!

Anmeld

15. juli 2011

Lunae

132319 skriver:

Et spejlreflekskamera!

Bliver dog ved tanken det næste lange lange stykke tid!

Puha, det står også på min ønskeseddel - har kigget længe, men synes ikke lige økonomien er til det pt!

Anmeld

15. juli 2011

maria87

Lunae skriver:

Jeg tror, at vi alle sammen har en drøm om at eje et eller andet, en taske, et par sko eller en flot jakke - hvad ved jeg!? Jeg synes det kunne være sjovt at høre, hvilke ting i andre ville købe, hvis i havde råd?

Jeg ønsker mig en mulberry taske - model bayswater i oak. Det skal være den store ja, den får jeg nok ikke - den koster ca. 6500 kr og synes ikke lige jeg har så mange penge, hvor der står skrevet taske på.

Jeg kan dog godt nøjes med en lignende taske fra tiger of sweden, den store i kernelæder! Den kan man bare ikke købe fra ny mere

Hvad ville du købe, hvis du havde råd?

jeg ønsker mig en lillebror eller lillesøster til min søn

Anmeld

15. juli 2011

132319

Lunae skriver:

Puha, det står også på min ønskeseddel - har kigget længe, men synes ikke lige økonomien er til det pt!

Samme her!

Jeg har bare desværre en masse andre ting, jeg bliver nød til at vægte højere i øjeblikket

Heldigvis har min veninde et og hun er god til at tage nogle fantastiske billeder af mine unger, når vi ses

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.