Det irritere mig virkelig at min søns far er så skide jaloux, over at jeg har noget kørende med en ny fyr. Vi har jo ikke været sammen i de sidste 5 mdr. Også sagde han, at min muligvis kommende kæreste der, ville komme til at have mere med min søn at gøre, end ham. Og blev egentlig halv sur. Det er jo ikke mit problem, at der går skide 14 dage imellem, før han får nosset sig sammen, og kommer på besøg, altså. Og han arbejder 5min. fra min bopæl, så hvad er hans problem?
Og da han så var her idag, så sov vores søn. Og sagde at grunden til jeg ikke havde skrevet at han sov var, at så han ikke troed det var fordi jeg ikke ønsked at han kom forbi. Og er jo overhovedt ikke min hensigt. Min dør står åben for ham, så han kan se sin søn.
Men så var der gået en halv time, og han var her stadig, så vågner min søn i et skrig, og jeg flyver ud og henter ham, og på vej ud siger hans far "ha ha" som om 'så kan du fanma lære det, at han vågner'. Jamen tak for tis og papir. Var så tæt på at smide ham ud!! ARG. Og hvad bilder han sig ind at sige sådan? Han ser overhovedt ikke konsekvensen i at have et barn, men det er jo klart. Han står jo ikke med et barn kl fem-seks stk om morgen, og måske en søvnløs nat, med gråd, hvor intet hjælper. 
Undksyld det halv lange indlæg, men tak fordi du læste det. Havde lige brug for luft! 
Anmeld