4 uger før tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.470 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. juli 2011

PJessen

Hej alle i dejlige piger herinde

Min datter er snart 8 måneder gammel, hun er ikke begyndt og rejse sig endnu eller kravle, og når man sidder her ind og læse se man mange som skrive om deres børn der kravler og rejser op af ting, så tænker tit om det er min datter der er noget galt med eller det bare er mig, håber der nogen som måske har lidt erfaring med for tidligt fødte og om det er normalt hun er lidt bagefter alle andre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2011

Jonatansmor

PJessen skriver:

Min datter er snart 8 måneder gammel, hun er ikke begyndt og rejse sig endnu eller kravle, og når man sidder her ind og læse se man mange som skrive om deres børn der kravler og rejser op af ting, så tænker tit om det er min datter der er noget galt med eller det bare er mig, håber der nogen som måske har lidt erfaring med for tidligt fødte og om det er normalt hun er lidt bagefter alle andre

Drengen er ikke for tidligt født, men har da en veninde hvis tvillinger var 6 uger for tidligt og bitte, bitte små

Og de er idag 10 mdr og langt bagude iforhold til drengen. De kan næsten sidde selv, de kan ikke endnu møve sig frem og de har slet ikke vist tegn til at ville stå op. Jeg har fornemmelsen at det er som det skal være de er vel heller ikke "færdige" når de kommer ud så tidligt.

Til gengæld har jeg en anden veninde, bosat i Indien, hvis dreng også var for alt for tidlig født men han er idag 8 år gammel og så vanvittigt god til matematik at du tror det er løgn. Han kommer til at drive det vidt den lille dreng.

Tror ikke det har noget at sige på den lange bane, men derfor kan det da være bekymrende at hun ikke gør det samme som alle andre, har du snakket med din sp om det?

Eller er der ikke andre herinde, der kan dele ud af sin viden?

Anmeld

15. juli 2011

Muffin_girl

PJessen skriver:

Jeg har ikke selv børn, men er født for tidligt.. Jeg har altid været langsommere end andre med mange ting.. Men heldigvis da jeg kom omkring de 2 år var alt normalt.. Det eneste jeg har haft besvær med er at sidde stille og koncentree mig. Har altid gået til kontrol på sygehuset indtil jeg blev 13 år For at de kunne tjekke mig Men den dag idag er jeg fuldt "normal" Har en udd. som tjener og læser nu på Handelsskolen.. Så kan kun sige at jeg er sikker på din søn nok skal klare sig og komme til at gøre tingene Ellers hvis du er bekymret syntes jeg du skal kontakte lægen .. 

Anmeld

15. juli 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Min pige kravlede først da hun var 16 mdr. og gik 2 uger efter. Hun hev sig frem på numsen i stedet for.

Børn er forskellige og begynder på de forskellige ting når de er klar til det. Din pige skal nok også komme til, at kravle og gå

Så ikke lige, at din pige er født 4 uger for tidligt. Men er da sikker på, at det nok også snart skal komme til hende

Anmeld

26. september 2011

PJessen

Lige en lille opdatering herfra, min datter er lige blevet ti måneder og her til aften viste hun os lige hun kunne komme frem ad sådan halvt kravl og halvt numsen frem, så er bare en stolt og glad mor til en dejlig stor pige...

Så min frygt med hun er fortidligt født og ikke følger de andre er gået over hun gør tinge når hun er klar så vi venter spændt på næste ting der skal der skal ske..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.