PJessen skriver:
Hej alle i dejlige piger herinde
Min datter er snart 8 måneder gammel, hun er ikke begyndt og rejse sig endnu eller kravle, og når man sidder her ind og læse se man mange som skrive om deres børn der kravler og rejser op af ting, så tænker tit om det er min datter der er noget galt med eller det bare er mig, håber der nogen som måske har lidt erfaring med for tidligt fødte og om det er normalt hun er lidt bagefter alle andre
Drengen er ikke for tidligt født, men har da en veninde hvis tvillinger var 6 uger for tidligt og bitte, bitte små 
Og de er idag 10 mdr og langt bagude iforhold til drengen. De kan næsten sidde selv, de kan ikke endnu møve sig frem og de har slet ikke vist tegn til at ville stå op. Jeg har fornemmelsen at det er som det skal være de er vel heller ikke "færdige" når de kommer ud så tidligt.
Til gengæld har jeg en anden veninde, bosat i Indien, hvis dreng også var for alt for tidlig født men han er idag 8 år gammel og så vanvittigt god til matematik at du tror det er løgn. Han kommer til at drive det vidt den lille dreng.
Tror ikke det har noget at sige på den lange bane, men derfor kan det da være bekymrende at hun ikke gør det samme som alle andre, har du snakket med din sp om det?
Eller er der ikke andre herinde, der kan dele ud af sin viden? 
Anmeld