Hvordan har i det de damer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

683 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. juli 2011

MajseMaja

Hvordan har i det de damer? Fortæl fortæl!

Jeg er idag 27+3 og syntes godt nok maven er begyndt at være i vejen og det er blevet besværligt at bukke mig ned og er øm, og sofaen er det blevet lidt besværligt at komme op ad. Syntes jeg pruster og stønner og det hele er lidt hårdt! Er jeg den eneste....? måske skyldes det også lidt fordi vi har renoveret hus de sidste to måneder og vi skal flytte i weekenden.. Puuha!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2011

NinaNymannMadsen

MajseMaja skriver:

Hvordan har i det de damer? Fortæl fortæl!

Jeg er idag 27+3 og syntes godt nok maven er begyndt at være i vejen og det er blevet besværligt at bukke mig ned og er øm, og sofaen er det blevet lidt besværligt at komme op ad. Syntes jeg pruster og stønner og det hele er lidt hårdt! Er jeg den eneste....? måske skyldes det også lidt fordi vi har renoveret hus de sidste to måneder og vi skal flytte i weekenden.. Puuha!

jeg er 27+5 og har det lige som dig.

det er blevet lidt svære at være til for den mave, den er i vejen for mange ting og bliver hurtigere forpustet og træt. sofaen er min bedste ven lige nu for så kan jeg ligge ned og slappe af.
skal ha hjælp til at komme op fra gulvet hvis jeg har siddet der og leget med min datter og skal nogen gange ha hjælp til at komme op fra sofaen også.

så kender alt til det. kan ikk gå længere ture for det kan jeg ikk holde til.

Anmeld

15. juli 2011

Aagaard

Jeg er 28+4 idag og syntes at det er ved at være hårdt og tungt. Jeg har været på feltkurser de sidste to uger, der er blevet gået meget og jeg har været meget øm og har den ene uge været nødt til at "give op" og ikke tage med på ekskution en enkelt dag. Jeg turde simpelthen ikke, jeg havde haft så mange og stærke plukveer om natten at jeg var vågnet flere gange, så jeg var bange for at "noget" ville ske hvis jeg pressede min krop mere.
Det var en go beslutning og plukveerne stilnede heldigvis af i løbet af dagen.

Så jeg syntes også det er ved at være hårdt at være gravid og begynder så småt at glæde mig til at babyen kommer ud og jeg kan være alene i min krop igen.

Anmeld

15. juli 2011

MajseMaja

Aagaard skriver:

Jeg er 28+4 idag og syntes at det er ved at være hårdt og tungt. Jeg har været på feltkurser de sidste to uger, der er blevet gået meget og jeg har været meget øm og har den ene uge været nødt til at "give op" og ikke tage med på ekskution en enkelt dag. Jeg turde simpelthen ikke, jeg havde haft så mange og stærke plukveer om natten at jeg var vågnet flere gange, så jeg var bange for at "noget" ville ske hvis jeg pressede min krop mere.
Det var en go beslutning og plukveerne stilnede heldigvis af i løbet af dagen.

Så jeg syntes også det er ved at være hårdt at være gravid og begynder så småt at glæde mig til at babyen kommer ud og jeg kan være alene i min krop igen.

Hvordan føles plukveer?

Anmeld

15. juli 2011

Aagaard

MajseMaja skriver:

Hvordan føles plukveer?

Hmmm lidt som når man har krampe i lægen, bare at det ikke gør ondt, livmoderen bliver helt hård og min mave bliver sådan sjovt spids af det. Ikke at det er rart, men det gør heller ikke ondt. Hvis jeg ligger ned kan jeg mærke meget tydeligt hvor "kanterne" og toppen af livmoderen er.
Min baby vågner næsten altid af det og begynder at sparke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.