10 uger og sover max 40 min om dagen!! ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

696 visninger
1 svar
0 synes godt om
14. juli 2011

Anonym trådstarter

Hej, ja som overskriften lyder sover min datter altså max 40 min om dagen og det er på de gode dage. Vil sige det nærmere er 20-30 min. Om natten sover hun godt: 4-6 timer derefter amning og så 2-3 timer igen..

Men om dagen hænger hun på mig hele tiden... Prøver at gå lange ture med hende, lege med hende snakke osv i længere tid. Når hun så falder hen er det på sofaen, eller i armene på mor, eller kan jeg trille lidt med barnevognen og få hende til at sove i den. Men efter 20-30 min bang så er øjnene åbne igen...

Sp siger jeg skal prøve at blive ved at lade hende ligge, så længe jeg kan og på den måde måske få hende til at sove igen, men synes ikke det lykkedes...

Men hmm har i mon nogle gode råd til hvordan jeg kan få hende til at sove længere tid?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

Tina&Laura

Anonym skriver:

Hej, ja som overskriften lyder sover min datter altså max 40 min om dagen og det er på de gode dage. Vil sige det nærmere er 20-30 min. Om natten sover hun godt: 4-6 timer derefter amning og så 2-3 timer igen..

Men om dagen hænger hun på mig hele tiden... Prøver at gå lange ture med hende, lege med hende snakke osv i længere tid. Når hun så falder hen er det på sofaen, eller i armene på mor, eller kan jeg trille lidt med barnevognen og få hende til at sove i den. Men efter 20-30 min bang så er øjnene åbne igen...

Sp siger jeg skal prøve at blive ved at lade hende ligge, så længe jeg kan og på den måde måske få hende til at sove igen, men synes ikke det lykkedes...

Men hmm har i mon nogle gode råd til hvordan jeg kan få hende til at sove længere tid?? 

Sådan var vores Laura også.

SP havde som din også sagt at jeg skulle blive ved og ved og ved og på et tidspunkt ville 5øren falde og hun ville kunne forstå mit budskab.
Jeg forsøgte, men synes ikke det hjalp.
En dag fik simpelthen bare nok af minus-alenetid og så tog jeg mig sammen og fulgte hendes rytme et par dage (især hvornår hun spiste på klokkeslæt, så puttede jeg ellers bare søvnen ind der imellem)

Man skal være hård, men med blød hånd selvfølgelig. 
Mit bedste råd må være, at du skal sætte dig for at gøre det og så skal du gøre det hundrede procent.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.