fornemmelse inden fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

718 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. juli 2011

Anitta Kristiansen

nu er jeg blevet lidt nysgerrig.  havde i en fornemmelse af at det var ved at være tid til at fødslen skulle ske eller den nærmer sig? eller skete det bare? og hvad var jeres fornemmelser?

her de sidste par dage har jeg haft en sjov fornemmelse. jeg har haft voldsom kvalme, tiltagende plukveer, mens ligende smerter, øget udflået og nu er maven også faldet. men det sjove var at inden alt det skete fik jeg bare en fornemmelse af at nu vil der ske forandringer  andre der ude som har haft det på samme måde? 

mange tak for svar på forhånd  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

_-Kathrine-_

Ja... Vågnede d 19 april og følte der var noget på færde.. Udover det var jeg også bare i rigtig dårligt humør, og havde virkelig murren i underlivet.. Så om aftenen tog jeg en ordentlig tur med støvsugeren efter jeg havde bedt manden om at gå en tur med hunden, fordi jeg fornemmede noget... og kl 23.25 gik mit vand  Fødte d 20 kl 05.57...

Kathrine

Anmeld

15. juli 2011

Gyllibik

Jeg fornemmede jeg skulle føde 14 dage før tid, og gik spændt og ventede på at der skulle ske noget. Hver dag følte jeg at det var idag, og havde alle mulige tegn på det. Så kom termin dagen, og jeg følte det var i nat. Men først 12 dage efter termin gik vandet pludseligt om natten. Og præcis den dag fornemmede jeg intet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.