Nye billeder af Freya m.m....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

610 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. juli 2011

Bruus

Hej Søde Damer!

Ihhh hvor ville jeg ønske der var flere timer i døgnet ;-) ... Jeg får næsten ikke sat mig ved computeren mere, siden Freya kom til verden. Baby.dk bliver tjekket på mobilen, og derfor får jeg ikke deltaget i debatterne. Men jeg følger med på sidelinjen så godt jeg kan, og nyder at læse at I alle nyder det nye liv med de små

Freya er simpelthen bare en lille engel. Hun er meget nem, og brokker sig meget sjældent. Hun tager for det meste nogle gode lange lure om natten. Ca. 4 timer af gangen.

Dåben er planlagt og gæsterne er inviteret :-) Det bliver d.21. august, og vi glæder os helt enormt til den store fest!

Her er lidt nyere blandede billeder af hende.. De sort/hvide er nogle vi fik taget da hun var 3 uger. De andre er nogle fra hun er 5-6 uger gammel. I dag er hun 6 uger & 5 dage

....Så blev det til et lille pip fra mig

Tjuhej! ;-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2011

Lotus86

Hvor er det bare nogle fantastiske billeder i har fået taget, hun ser virkelig skøn ud

Anmeld

15. juli 2011

Bavianis

Hvor er hun dejlig!

Anmeld

15. juli 2011

mortilsofieogsara

super flotte billede og hvor er hun skøn

Anmeld

15. juli 2011

moars

sikke nogle skønne billeder

Anmeld

15. juli 2011

-Milla-

Super skønne billeder.

Anmeld

15. juli 2011

RiUL

Hun er bare så LÆKKER  Og ih hvor I stråler

Anmeld

16. juli 2011

fif

MDybvad skriver:

Hej Søde Damer!

Ihhh hvor ville jeg ønske der var flere timer i døgnet ;-) ... Jeg får næsten ikke sat mig ved computeren mere, siden Freya kom til verden. Baby.dk bliver tjekket på mobilen, og derfor får jeg ikke deltaget i debatterne. Men jeg følger med på sidelinjen så godt jeg kan, og nyder at læse at I alle nyder det nye liv med de små

Freya er simpelthen bare en lille engel. Hun er meget nem, og brokker sig meget sjældent. Hun tager for det meste nogle gode lange lure om natten. Ca. 4 timer af gangen.

Dåben er planlagt og gæsterne er inviteret :-) Det bliver d.21. august, og vi glæder os helt enormt til den store fest!

Her er lidt nyere blandede billeder af hende.. De sort/hvide er nogle vi fik taget da hun var 3 uger. De andre er nogle fra hun er 5-6 uger gammel. I dag er hun 6 uger & 5 dage

....Så blev det til et lille pip fra mig

Tjuhej! ;-)

Åårh hvor er hun bare kææær at se på!!! dejlige kinder og mave..

Anmeld

16. juli 2011

joojoo

Eeej hvor er hun nusser  Synes du ik bare det går vildt stærkt aom de forandre sig?? iih synes det går alt for stærkt .. Benjamin er også rigtig nem- indtil videre  Rigtig gode billeder  God weekend

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.