Multi Barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.791 visninger
12 svar
0 synes godt om
14. juli 2011

Sofiedk

Jeg er ved at prøve at finde ud af hvilken type barnevogn vi skal gå efter her når vi engang skal ud og købe det. Havde jo en helt klar ide om en stor lækker emmaljunga barnevogn da vi boede i Danmark, men eftersom vi nu er bosiddende i Spanien er der altså bare INGEN der bruger de store barnevogne hernede.

Barnevognen hernede skal jo kun bruges til transport og ikke til at have barnet til at sove i udenfor som i DK, det er simpelthen for varmt og slet ikke noget man gør hernede.

Derfor er de fleste barnevogne væsentlig mindre hernede. Det gør selvfølgelig lettere at køre rundt med, men tror i de er gode?

Hvad er jeres umiddelbare tanker om denne?

http://www.pixmania.com/es/es/3367477/art/chicco/s illa-de-paseo-combinada.html

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

Sofiedk

14. juli 2011

henh01

de ser fine ud, men ikke nær så luksus som en emmaljunga

Hvor i spanien bor i? -vi skal for første gang på ferie i spanien - blanes.. Hvis det er i nærheden, så har du måske nogle råd til ting man bør opleve?

Anmeld

14. juli 2011

132319

Det her er helt off topic men:

Sofie, du er graviiiiiiiiiid!!!

Hvor ER det dog bare fantastisk!!

Anmeld

14. juli 2011

Sofiedk

henh01 skriver:

de ser fine ud, men ikke nær så luksus som en emmaljunga

Hvor i spanien bor i? -vi skal for første gang på ferie i spanien - blanes.. Hvis det er i nærheden, så har du måske nogle råd til ting man bør opleve?

Nej jeg føler heller ikke på nogen måde man får den samme "luksus" som når man køber en emmaljunga, men det er også lidt dumt at købe en så stor vogn hvis man slet ikke bruger den så meget hernede.

Tror jeg må en tur i butikkerne og prøve dem inden jeg finder ud af noget som helst Måske jeg bare skulle købe en emmaljunga og knalde i bilen på vej hjem fra Danmark, hehe

Anmeld

14. juli 2011

Sofiedk

132319 skriver:

Det her er helt off topic men:

Sofie, du er graviiiiiiiiiid!!!

Hvor ER det dog bare fantastisk!!

Hehe, ja det er ret vildt. Er først ved at vænne mig til det selv efterhånden. Det er RET uplanlagt eftersom vi jo lige er flyttet til Spanien, men sådan vil det nok altid være Man kan jo intet planlægge når det kommer til børn.

Det er dog meget få af vores venner der ved det stadigvæk selvom jeg er 14 uger idag, så ingen kommentarer på Facebook Tror vist ikke rigtig vi bliver klar til at sige noget før engang når jeg er halvvejs.

Går det godt med dig og de to guldklumper smukke?

Anmeld

14. juli 2011

132319

Sofiekdk skriver:

Hehe, ja det er ret vildt. Er først ved at vænne mig til det selv efterhånden. Det er RET uplanlagt eftersom vi jo lige er flyttet til Spanien, men sådan vil det nok altid være Man kan jo intet planlægge når det kommer til børn.

Det er dog meget få af vores venner der ved det stadigvæk selvom jeg er 14 uger idag, så ingen kommentarer på Facebook Tror vist ikke rigtig vi bliver klar til at sige noget før engang når jeg er halvvejs.

Går det godt med dig og de to guldklumper smukke?

Hvor er det bare dejligt at det er sket på naturligvis

Jeg har deaktiveret min FB konto, så det er ikke noget problem

Bliver I så i Spanien?

Jo tak, vi har det helt fint

Anmeld

14. juli 2011

Sofiedk

132319 skriver:

Hvor er det bare dejligt at det er sket på naturligvis

Jeg har deaktiveret min FB konto, så det er ikke noget problem

Bliver I så i Spanien?

Jo tak, vi har det helt fint

Ja det er jo helt fantastisk efter så lang en kamp at det er lykkes helt naturligt. Har dog været noget kynisk indtil nakkefoldsscanningen og ikke rigtig troet på der ville komme noget godt ud af det efter sidste gang.

Når jeg tænker over det kan jeg godt se at der ikke har været noget fra dig længe på FB

Ja vi tar lige hjem til November, så jeg kan føde i Danmark og så rejser vi tilbage til Spanien 3-4 uger efter fødslen. Vi har helt sikkert ikke nogle planer om at flytte tilbage med mindre tingene bliver helt besværlige hernede. Nyder virkelig forandringen og Spanien.

Anmeld

14. juli 2011

132319

Sofiekdk skriver:

Ja det er jo helt fantastisk efter så lang en kamp at det er lykkes helt naturligt. Har dog været noget kynisk indtil nakkefoldsscanningen og ikke rigtig troet på der ville komme noget godt ud af det efter sidste gang.

Når jeg tænker over det kan jeg godt se at der ikke har været noget fra dig længe på FB

Ja vi tar lige hjem til November, så jeg kan føde i Danmark og så rejser vi tilbage til Spanien 3-4 uger efter fødslen. Vi har helt sikkert ikke nogle planer om at flytte tilbage med mindre tingene bliver helt besværlige hernede. Nyder virkelig forandringen og Spanien.

Hvor skal du så føde? Hillerød?

Så bliver jeg jo nød til at komme forbi og se den lille inden I rejser tilbage

Anmeld

14. juli 2011

Sofiedk

132319 skriver:

Hvor skal du så føde? Hillerød?

Så bliver jeg jo nød til at komme forbi og se den lille inden I rejser tilbage

Ja jeg går ud fra det er Hillerød jeg bliver tilknyttet, lidt spændt på at se hvordan det kommer til at foregå når jeg pludselig flytter tilbage til DK når jeg er omkring de 30-35 uger, men det må vi tage til den tid

Du må helt sikkert kigge forbi, vi skal bo i min farmors sommerhus i Rågeleje. Nytter ikke helt noget med gæsteværelser hos forældre i 2-3 måneder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.