Mine første år (Specialday)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.291 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. juli 2011

Morbille

Vil høre om nogen har hørt om barnetsbog Mine første år??

Har lige selv købt den og syntes den er fantastisk, fortryder helt at den ikke var lavet da jeg fik min første..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2011

MetteMe

Morbille skriver:

Vil høre om nogen har hørt om barnetsbog Mine første år??

Har lige selv købt den og syntes den er fantastisk, fortryder helt at den ikke var lavet da jeg fik min første..

Kender den ikke, men har godt overvejet at jeg skulle anskaffe mig en Hvor er den købt henne og hvor meget koster den?

Anmeld

17. juli 2011

sabrina89

Jeg har fået og jeg er så glad for den. Der er så mange forskellige oplysninger man kan skrive om sit barn. Jeg har allerede taget den lidt i brug Selvom hun ikke er kommet til verden endnu

Anmeld

18. juli 2011

Morbille

MetteMe skriver:

Kender den ikke, men har godt overvejet at jeg skulle anskaffe mig en Hvor er den købt henne og hvor meget koster den?

Den er helt vildt god, har længe ville købe den, og nu blev jeg den heldig ejer.. :-D

Har købt den i babysam, de har et tilbud hvor man kan købe bogen for 350, og få plastiklommer, fotolommer, eller ekstra sider med gratis. Ved ikke om det er alle babysam, eller kun den i Holstebro..

Anmeld

18. juli 2011

Morbille

sabrina89 skriver:

Jeg har fået og jeg er så glad for den. Der er så mange forskellige oplysninger man kan skrive om sit barn. Jeg har allerede taget den lidt i brug Selvom hun ikke er kommet til verden endnu

Er også startet på vores selv om lille mand ikke er kommet endnu, for kunne ikke vente hehe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.