finde sin stil..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

483 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. juli 2011

Moster Lagkage

hej derude i det danske land. for nogle måneder kom min datter til verden. hun er mit andet barn, og også den sidste jeg skal have. med hendekom min stilforvirring også frem.

jeg har ingen anelse om hvad for en stil jeg har, jeg er hoppet på bølgen med leggins og tunikaer, da det jo er noget en slasket mave kan skjules i, men syntes bare at mange mødre går sådan klædt, og vil ikke være sådan en. jeg vil gerne være et individ, jeg behøver ikke stikke ud i mængden, men er heller ikke meget for at blive grå og kedelig, og forsvinde i mængden.

jeg føler jeg har et ansvar overfor min datter, hun skal lære hjemmefra at man gør sit bedste med det man har. ikke dermed sagt at hun skal være en dulle, men man må gerne gøre lidt ud af sig selv. jeg vil gerne at min datter skal være stolt over mig, og ikke tænke: "årh nej, bare ingen opdager at det er min mor". jeg vil kunne hente hende i institution og gå med hovedet højt, og ikke tænke øv over mit tøj og udseende.

jeg vil blive god til at huske lidt makeup hver dag, huske at plukke mine øjenbryn, og holde mine negle pæne. men vigtigs af alt vil jeg finde min stil..

så i jagten på min stil vil jeg lige høre hvordan i fandt jeres..?? hvor shopper i, og hvilke mærker/butikker har de fede ting, der er i god kvalitet, og hvad passer til en mor til to, som gerne vil være pæn og moderne, men uden at ligne en wannabe 15 årig,og uden at blive ramt af bestseller bølgen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

Mi

Puha, ved det faktisk ikke. For mig er det vigtigste at jeg har det godt i det tøj jeg har på. Så cowboybukser, tshirt og sweatshirt, det er lige mig  Du må vel en tur i butikkerne, en dag du har god tid, og så prøve dig lidt frem. En tøse shopping tur med veninderne 

Anmeld

14. juli 2011

Moster Lagkage

Mi skriver:

Puha, ved det faktisk ikke. For mig er det vigtigste at jeg har det godt i det tøj jeg har på. Så cowboybukser, tshirt og sweatshirt, det er lige mig  Du må vel en tur i butikkerne, en dag du har god tid, og så prøve dig lidt frem. En tøse shopping tur med veninderne 

ja problemet er bare at det er så svært hvor man skal begynde og hvor man skal slutte. de fleste af mine veninder er meget bussiness, hvor jeg er mere casual, jeg er pædagog og der passer det ikke lige med jakkesæt. problemet er også at jeg pludselig kan se jeg ikke er ung mere, og syntes derfor ikke det er passende med hængerøv osv mere. årh jeg er forvirret, det er utroligt at det kan fylde så meget hos mig,, jeg er jo total stilforvirret.

Anmeld

14. juli 2011

Moster Lagkage

Moster Lagkage skriver:

ja problemet er bare at det er så svært hvor man skal begynde og hvor man skal slutte. de fleste af mine veninder er meget bussiness, hvor jeg er mere casual, jeg er pædagog og der passer det ikke lige med jakkesæt. problemet er også at jeg pludselig kan se jeg ikke er ung mere, og syntes derfor ikke det er passende med hængerøv osv mere. årh jeg er forvirret, det er utroligt at det kan fylde så meget hos mig,, jeg er jo total stilforvirret.

hov og så elsker jeg ikke at bruge timer i butikker, jeg vil gerne bare gå ind og finde det jeg ved duer og så hurtig ud igen. netshopping er ikke lige mig da man jo ikke ved hvordan det kommer til at sidde.

Anmeld

14. juli 2011

Mi

Moster Lagkage skriver:

Jeg er også pædagog, og der går det jo bare ikke rigtig med stiletter

Anmeld

14. juli 2011

Moster Lagkage

Mi skriver:

Jeg er også pædagog, og der går det jo bare ikke rigtig med stiletter

nej bestemt ikke. tror heller ikke det er mig, kan skisme ikke balancere i sådan nogle. men lidt stylish vil man jo gerne være nu hvor jeg er blevet (ikke gammel) moden/voksen.

Anmeld

14. juli 2011

Mi

Moster Lagkage skriver:

nej bestemt ikke. tror heller ikke det er mig, kan skisme ikke balancere i sådan nogle. men lidt stylish vil man jo gerne være nu hvor jeg er blevet (ikke gammel) moden/voksen.

Nej IKKE gammel. ALDRIG gammel. Erfaren, moden og alt muligt andet, men ALDRIG gammel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.