hej derude i det danske land. for nogle måneder kom min datter til verden. hun er mit andet barn, og også den sidste jeg skal have. med hendekom min stilforvirring også frem.
jeg har ingen anelse om hvad for en stil jeg har, jeg er hoppet på bølgen med leggins og tunikaer, da det jo er noget en slasket mave kan skjules i, men syntes bare at mange mødre går sådan klædt, og vil ikke være sådan en. jeg vil gerne være et individ, jeg behøver ikke stikke ud i mængden, men er heller ikke meget for at blive grå og kedelig, og forsvinde i mængden.
jeg føler jeg har et ansvar overfor min datter, hun skal lære hjemmefra at man gør sit bedste med det man har. ikke dermed sagt at hun skal være en dulle, men man må gerne gøre lidt ud af sig selv. jeg vil gerne at min datter skal være stolt over mig, og ikke tænke: "årh nej, bare ingen opdager at det er min mor". jeg vil kunne hente hende i institution og gå med hovedet højt, og ikke tænke øv over mit tøj og udseende.
jeg vil blive god til at huske lidt makeup hver dag, huske at plukke mine øjenbryn, og holde mine negle pæne. men vigtigs af alt vil jeg finde min stil..
så i jagten på min stil vil jeg lige høre hvordan i fandt jeres..?? hvor shopper i, og hvilke mærker/butikker har de fede ting, der er i god kvalitet, og hvad passer til en mor til to, som gerne vil være pæn og moderne, men uden at ligne en wannabe 15 årig,og uden at blive ramt af bestseller bølgen..
Anmeld