Jeg pakkede min taske 1 måned før termin og her er hvad jeg tog med:
sæbe, tandpasta, hårshampoo, undertøj, sokker, bukser (du kan nok ca passe det samme som du kunne i uge 20 når du har født), ammebluser, joggingbukser, undertrøjer/toppe (sådan amme-nogle for brysterne er meget ømme i starten og det kan være svært at have alm bh på), oplader, mobil, slik, forråd til fødslen til dig og farmand (slik, mad, drikkevarer hvad I ellers gerne vil have fx et spil eller musik), tandbørste, kam, bind, penge, jeres dåbsattester, klip-klappere eller tøfler, badekåbe, nattøj, skiftetøj og toiletsager til farmand hvis han skal indlægges med jer, bleer til baby, stofbleer, autostol til at køre hjem i, tøj til baby (rigeligt) og relevant overtøj og sutsko osv til når baby skal hjem, bamse til baby, sut til baby, baby-tæppe, ammebrikker, panodil (efterveer kan gøre avs) vigtigt: medbring eget toiletpapir. Det papir der er der er som sandpapir og det gør virkelig nas at tørre sig med sandpapir når man lige har født
Hvis du har en madvare allergi er det vigtigt at huske at have mad med selv, for de kan være ufatteligt sløve til at komme med noget. Jeg har glutenallergi og da jeg havde ligget i fødsel i 16 timer var det eneste jeg kunne få en skål tynd sukkerfri youghurt! Jeg ville ønske at jeg havde taget noget glutenfri brød med selv!
Anmeld