tæt på fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

665 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. juli 2011

Anonym trådstarter

hejsa

jeg har haft mange plukveer de sidste par dage og nogen af dem vare op til 5 minuter(ved godt veer ikke vare 5 min.), så har der dog været nogen lange pauser imellem men så er de kommet igen og med ret korte mellemrum, er det tegn på at fødslen ligger lige om hjørnet ? og er der andre der har haft det sådan lige op til fødslen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

MortilCilas

Anonym skriver:

hejsa

jeg har haft mange plukveer de sidste par dage og nogen af dem vare op til 5 minuter(ved godt veer ikke vare 5 min.), så har der dog været nogen lange pauser imellem men så er de kommet igen og med ret korte mellemrum, er det tegn på at fødslen ligger lige om hjørnet ? og er der andre der har haft det sådan lige op til fødslen..

Jeg havde veer om natten med 5 min. mellemrum igennem det meste af natten, var dog ikke så slemme, så efter omkring 1 - 3 timer faldt jeg i søvn igen. Og havde jeg ugen op til fødselen

Anmeld

14. juli 2011

Ann.

Måske det var en ide at fortælle hvor langt du er henne?

Anmeld

14. juli 2011

Fru Nielsen

Hvor langt er du henne?

Jeg er 35+1 idag og har det lige sådan, er dog 3 gangs gravid, så har fået afvide så længe jeg ikke har av av veer så må de gerne både være reglmæssige osv..... Hende jm jeg snakkede med sagde at de fik RIGTIG mange 3gangs gravide ind som troede at nu var det nu, men hvor det så bare er rigtig slemme plukveer....

Så mange ting spiller ind.... Men er du i tvivl så ring og snak med fg, de er altid søde til at hjælpe....

Anmeld

14. juli 2011

Anonym trådstarter

jeg er 36+0 idag..

min læge + jm har sagt at han nok kommer før terminen, har termin. d. 11/8 og de siger jeg nok skal regne med at han kommer før august. så er lidt oppe at kører .

måske er jeg bare ved at være utålmodig

Anmeld

14. juli 2011

Sabina

Anonym skriver:

hejsa

Sådanne plukkeveer har jeg haft i snart fire uger . Og jeg er 41+4 . Så nej tror ikke det er tegn på at fødslen er lige rundt om hjørnet .. desværre ,,,

Anmeld

18. juli 2011

Mims

Hvordan kunne de vudere at du nok vil føde før termin? 

Det vil jeg også ha min jm siger til mig 

Anmeld

18. juli 2011

Anonym trådstarter

fordi at han er rimelig stor, så de går ud fra at de har fejlberegnet min termin, heh

Anmeld

18. juli 2011

MorTilSnartFire <3

Jeg havde plukveer i 3,5 uge inden jeg fødte. mine jordemødre sagde også jeg nok fødte før tid, men jeg fødte 40+1 og han vejede 4300 gram

Jeg ville ikke regne med noget!

Anmeld

18. juli 2011

Anonym trådstarter

det gør jeg bestemt heller ikke , så bliver jeg ikke skuffet

de små tumlinger har jo sin egen vilje, men håber da at han kommer slutningen af den her månede, vil jo helst ikke føde en '' teenager'' haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.