Og så har vi lige fået en kedelig nyhed....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.298 visninger
15 svar
0 synes godt om
14. juli 2011

Barbamama

Caspers farfar har fået konstateret kræft i leveren. Og de vil ikke behandle ham da han i forvejen har det ret skidt pga af anden sygdom. Men åh hvor var det en nedslående besked. Så kan vi så gå og vente på at sygdommen breder sig og han får det værre. Det er bare så synd....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

Ni-ko-li-ne

Åh nej!!!! Verden ER uretfærdig!!! Stort knus!

Anmeld

14. juli 2011

Vingummien

øv

Anmeld

14. juli 2011

TbCp

Nej åhh hvor er det trist

Anmeld

14. juli 2011

Barbamama

Ja jeg synes ikke jeg har det så langt væk fra mig endnu at jeg helt føler jeg kan rumme det. Jeg fik lige sådan en åbenbaring igen i går. En af de der: Åh min mormor er DØD! Det tager så lang tid at forstå og jeg blev bare så ked af det. Og så får vi den besked i dag.

Anmeld

14. juli 2011

Skouboe

michella80 skriver:

Caspers farfar har fået konstateret kræft i leveren. Og de vil ikke behandle ham da han i forvejen har det ret skidt pga af anden sygdom. Men åh hvor var det en nedslående besked. Så kan vi så gå og vente på at sygdommen breder sig og han får det værre. Det er bare så synd....

Anmeld

14. juli 2011

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Ja jeg synes ikke jeg har det så langt væk fra mig endnu at jeg helt føler jeg kan rumme det. Jeg fik lige sådan en åbenbaring igen i går. En af de der: Åh min mormor er DØD! Det tager så lang tid at forstå og jeg blev bare så ked af det. Og så får vi den besked i dag.

Åååååååååh sødeste!!! JA! Det tager lang tid, og det er jo ikke som
Om at man nogensinde glemmer det.... Men der er også forsvundet mange nære familiemedlemmer fra dig den seneste tid! Det kommer aldrig belejligt, sådan må du ikke forstå det, men måske man godt kunne bruge at det var lidt bedre fordelt!

Anmeld

14. juli 2011

JustAnotherName

michella80 skriver:

Cancer er den mest onde ubarmhjertelige og meningsløse sygdom

Det gør mig ondt på hans og Jeres vegne

Anmeld

15. juli 2011

<3

Stort knus!!

Anmeld

15. juli 2011

Barbamama

Skouboe skriver:

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.