Hvornår slutter jeres barsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

939 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. juli 2011

Kaufie

Jeg har faktisk kun i morgen tilbage på barsel - derefter har jeg så 4 ugers ferie - heraf de 3 sammen med vores store søn og min mand - den sidste uge var egentlig til at få kørt Naja ind i dagplejen, men sådan bliver det så ikke, da dpmor har ferie.

Dvs jeg starter i job igen d. 15/8 - dog med en omsorgsdag og lovning på at jeg kan bruge en del opsparet flextid i den første uge.

Det bliver OK at komme tilbage på job igen - men for søren hvor jeg håber Naja når at kunne kravle lidt rundt selv inden da. Hun er jo på en måde så bette endnu - men så alligevel - hun var MEGET interesseret i dpmor og det nye spændende legetøj hun havde, da vi var på besøg idag - så jeg er fhv rolig og føler mig næsten klar til at overlade min lille guldklump i fremmede hænder.

Hvorlænge har I tilbage på barsel - og hvordan har I det med det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

Clisolka

Kaufie skriver:

Jeg har faktisk kun i morgen tilbage på barsel - derefter har jeg så 4 ugers ferie - heraf de 3 sammen med vores store søn og min mand - den sidste uge var egentlig til at få kørt Naja ind i dagplejen, men sådan bliver det så ikke, da dpmor har ferie.

Dvs jeg starter i job igen d. 15/8 - dog med en omsorgsdag og lovning på at jeg kan bruge en del opsparet flextid i den første uge.

Det bliver OK at komme tilbage på job igen - men for søren hvor jeg håber Naja når at kunne kravle lidt rundt selv inden da. Hun er jo på en måde så bette endnu - men så alligevel - hun var MEGET interesseret i dpmor og det nye spændende legetøj hun havde, da vi var på besøg idag - så jeg er fhv rolig og føler mig næsten klar til at overlade min lille guldklump i fremmede hænder.

Hvorlænge har I tilbage på barsel - og hvordan har I det med det?

Jeg skal starte igen den 19. september - og det har jeg det bestemt ikke godt med Joh, jeg glæder mig da til at komme tilbage på arbejdet, det er ikke det - men min transporttid 

Jeg bor i Holbæk og pendler til Østerport - med DSB  Jeg har sådan ca lige præcis 2 timers transport hver vej til og fra arbejde. Så her bliver det primært far der skal bringe og hente 

Anmeld

14. juli 2011

Kaufie

Babymor2010 skriver:

Jeg skal starte igen den 19. september - og det har jeg det bestemt ikke godt med Joh, jeg glæder mig da til at komme tilbage på arbejdet, det er ikke det - men min transporttid 

Jeg bor i Holbæk og pendler til Østerport - med DSB  Jeg har sådan ca lige præcis 2 timers transport hver vej til og fra arbejde. Så her bliver det primært far der skal bringe og hente 

2 timer hver vej - dvs 4 timers transport/dag????? 

Og jeg som troede jeg havde langt, da jeg arbejdede i Brønderslev (1/2 t med tog + lidt cyklen til og fra stationen)

Er det dit drømmejob? Ellers ville jeg nok søge alt hvad der findes i en kortere afstand......

Anmeld

14. juli 2011

Clisolka

Kaufie skriver:

2 timer hver vej - dvs 4 timers transport/dag????? 

Og jeg som troede jeg havde langt, da jeg arbejdede i Brønderslev (1/2 t med tog + lidt cyklen til og fra stationen)

Er det dit drømmejob? Ellers ville jeg nok søge alt hvad der findes i en kortere afstand......

Jeps, 4 timers transport på en dag  Men jeg har dog mulighed for at have hjemmearbejde 1-2 dage om ugen 

Drømmejob? Hmm det ved jeg faktisk ikke - jeg tror nærmere jeg er indgroet i kulturen 

Jeg har arbejdet i samme firma i 12 år nu, så jeg går og leger lidt med tanken, om at finde noget andet - men der hænger ikke ligefrem nogle jobs på træerne lige pt.  Havde også overvejet at starte på en udd., men kan ikke lige lure hvad det evt. skulle være 

Anmeld

14. juli 2011

Kaufie

Babymor2010 skriver:

Jeps, 4 timers transport på en dag  Men jeg har dog mulighed for at have hjemmearbejde 1-2 dage om ugen 

Drømmejob? Hmm det ved jeg faktisk ikke - jeg tror nærmere jeg er indgroet i kulturen 

Jeg har arbejdet i samme firma i 12 år nu, så jeg går og leger lidt med tanken, om at finde noget andet - men der hænger ikke ligefrem nogle jobs på træerne lige pt.  Havde også overvejet at starte på en udd., men kan ikke lige lure hvad det evt. skulle være 

Ok - det hjælper da en del på det at du har mulighed for hjemmearbejde....

Og at faren har mulighed for både at hente og bringe - så får barnet jo også en del mere kontakt med farmand 

Anmeld

14. juli 2011

Clisolka

Kaufie skriver:

Ok - det hjælper da en del på det at du har mulighed for hjemmearbejde....

Og at faren har mulighed for både at hente og bringe - så får barnet jo også en del mere kontakt med farmand 

Ja, man bliver lidt afhængig af den hjemmearbejdsplads 

Ork ja, intet problem med at han henter - han er i aktivering igennem kommunen, så han er hjemmefra 4-5 timer dagligt 

Anmeld

15. juli 2011

isimaven

Min barsel slutter 1. September og Zoe begynder i vuggestue d. 16. august. Åhh jeg synes det er alt for tidligt at skulle aflevere hende men jeg går jo og håber på at komme ind på mit drømmestudie så forhåbentlig er der rigtig spændende tider forude

Anmeld

15. juli 2011

Helman

Puh, skal i allerede til at igang!

Jeg har ikke noget job at vende tilbage til, så jeg har valgt at trække en evt. jobstart til januar 2011, hvis det kan lade sig gøre.

Jeg har barsel til den 23. september, derefter 4 ugers ferie også må jeg være ledig og på dagpenge, resten af tiden. Jeg vil søge job fra oktober af, så er jobbet der og de vil have mig til at starte, så er det ok. MEN jeg vil helst gå hjemme lidt endnu.

Julius starter dog i vuggestue den 14. september! Så tager vi en deltidplads og en meeeget lang indkøring. Det vil sige at jeg forsætter i mødregruppe og til babysang! Men der er stadig plads til diverse mødre som ledig.

God jobstart til jer alle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.