En lille søster-stund...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.253 visninger
13 svar
0 synes godt om
14. juli 2011

JustAnotherName

Idag da jeg hentede pigerne var der skrig og skrål for fulde tryk
For anden dag i træk har Celina overhovedet ikke sovet middagslur.
Og Bianca har været træt de sidste morgener - Natten til idag vågnede hun og græd, fordi hun havde haft marridt og var bange ....og så skulle hun lige tisse (klokken var vel 00:25 om natten)

Så de var i forvejen lidt trætte. Og det var bestemt ikke bedre, da jeg kom efter dem. Sikke et ramaskrig over alt og ingenting.

Nå, men jeg fik dem i tøjet, gennem regnen og ud i bilen..
Der bliver Bianca's humør lidt bedre, og hun snakker om mudder og blomster.
Celina er baaare træt og i øv-humør, og vælger at skrige og skråle over, at hun IKKE gider mudder. Så vi skifter emne, og snakker om aftensmaden, som bla. indeholder kartofler - så slår hun ud i håbløs, opgivende gråd, mens hun hulker om kartofler og mudder som hun IKKE gider ....det er svært at holde masken, når hun sidder deromme i sin autostol og protestere på ALT hvad der bliver sagt, mens hun tager sig til hovedet, krænger mund, og i øvrigt har et par solbriller siddende skævt henover ansigtet imens

Nå, men vi kommer hjem og ind af døren.
Pigerne hopper straks på sofaen, for de vil bare koble af og se tegnefilm.
Hvilket passer mig godt, da jeg er alene med dem på 2. døgn, og skal igang med aftensmaden, osv. Så har jeg frie hænder til det så længe (tv er altså en suveræn barnepige...ssshh!)

Da maden endelig er færdig, er der igen ballade. Ingen gider have mad. Mor er dum og maden  er ikke noget de kan lide ...brok, brok, brok!
Men det lykkes at få dem til bords, og få lidt ro og god stemning.

Mens vi så sidder der og spiser, siger Bianca pludselig "Uhhmm, det er mums - Delicious!"  .....ehem, dét ord har hun så lært fra børne-tv  

Lidt efter, mens Bianca stadig sidder og spiser, kommer Celina over og putter sit hoved ind mod Bianca's skød. Nååårh, siger Bianca, søde Celina - er du træt? Celina nikker. Du er varm Celina, siger Bianca, sveder du? Celina nikker igen. Har du savnet mig, spørger Bianca, Celina svarer ja. Og så krammer de seriøst bare hinanden.........mens moren sad på den anden side af bordet, og blev helt rørt til tårer over at Celina søgte nærhed og omsorg fra Bianca, og fik det!

Nok kan de være nogle krævende, højtråbende, sure og trætte bisser.
Men for pokker altså - De er bare dejlige. Den kærlighed man har for dem, og den kærlighed de har til hinanden, det kan bare slå alt bøvlet hen til at være bagateller

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

<3

De er da skønne!!

Og sikke noget med det mudder og kartofler. Der er da heller ikke noget værre end når de to ting kombineres

Anmeld

14. juli 2011

Barbamama

Ååårh hvor er det sødt!!! Ja så glemmer man lige alt det sure!!!! Dejligt at høre om søskendekærlighed!!!

Anmeld

14. juli 2011

TbCp

Nååååååårhhh og jeg sidder da helt med tårer i øjnene nu! Hvor er det fantastisk!

Anmeld

14. juli 2011

JustAnotherName

De er da skønne!!

Og sikke noget med det mudder og kartofler. Der er da heller ikke noget værre end når de to ting kombineres

Jarhh,  og mudrede kartofler er bare det ALLER værste  
......hahaha  

Anmeld

14. juli 2011

JustAnotherName

Ååårh hvor er det sødt!!! Ja så glemmer man lige alt det sure!!!! Dejligt at høre om søskendekærlighed!!!

Der er så meget sødt og varmende som overskygger de tidspunkter, hvor man får ticks og tæller til 100, mens hårene langsomt falder af en i totter

For ja, det kan da godt være strenge ind imellem.
Men de to er alligevel altid dét, som gør livet allermest værd  

Anmeld

14. juli 2011

JustAnotherName

TbCp skriver:

Nååååååårhhh og jeg sidder da helt med tårer i øjnene nu! Hvor er det fantastisk!

Nååårh, lille hormonella   Hvor er du sød, Tina

Anmeld

14. juli 2011

Rosa

Det var simpelthen nåwet af det sødeste jeg længe har læst... Ihh, I  them girls!!!! 

Anmeld

14. juli 2011

JustAnotherName

Rosa skriver:

Det var simpelthen nåwet af det sødeste jeg længe har læst... Ihh, I  them girls!!!! 

Anmeld

14. juli 2011

Rosa

JustAnotherName skriver:

Har lige læst det højt for SF - han synes også de er bedårende 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.