Kvalme når jeg stresser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

329 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. juli 2011

Anonym trådstarter

Er der nogle herinde der lider af kvalme i forvejen, der oplever at det blir endnu værre når man stresser????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2011

Tona

Anonym skriver:

Er der nogle herinde der lider af kvalme i forvejen, der oplever at det blir endnu værre når man stresser????

Ja! Sådan var det altid for mig. Hvis jeg blev stresset gik der 2 sek så stod jeg ude på toilettet og kastede op

Anmeld

15. juli 2011

Moms

Ja, det kan jeg godt genkende.

Alt skulle foregå stille og roligt.

Jeg har ikke haft kvalme i lang tid (er 19+3 i dag) og har haft kvalme til morgen. Vågnede også med hovedpine. Vejret er trykkende, men vi har også en masse vi skal nå i dag og det kniber med tiden.

Moms

Anmeld

15. juli 2011

Julemusen

Kan kun sige JA det har jeg oplevet. Jeg er i 26. uge og har haft kvalmer og kastet meget op fra jeg var 5 uger henne indtil 22. uge. Dog har jeg stadig nogle enkelte dage hvor jeg kaster op. 

Jeg havde det altid værst om morgen og især de morgener hvor jeg i forvejen vidste at dagen vil blive lidt presset og jeg skulle tidlig op og afsted. Jeg var nødt til at stå op en time før end jeg plejer for at kunne slappe helt af inden jeg ku få noget morgenmad, men oftest endte det alligevel i at jeg kastede op. 

Nu har jeg sommerferie og kvalmen er næsten forsvundet. Er bare dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.