Ja må hellere tage mine forholdsregler i brug
jeg står endelig med en positiv test i hånden,,. Har mistede mit 1 barn i januar i år.. Så piger hjælp mig lige her, for skal være ærlig at sige at jeg var lidt ulækker med min madtrang sidst Især slik, peanuts osv fik den store tur... Så vil gerne have anbefalinger på hvad der er bedst at spise og drikke og ja alt i den dur?? Forhåbelig er der intet der går galt denne gang 
Jeg har ikke lige læst hele tråden, men kan lige nævne det jeg kan huske:
*Råt kød -særligt vildt kød, der kan indeholde en parasit der kan overføres til fosteret. Jeg tror den hedder oxoplasmose...
*Koffein
*Lakrids skal man vist holde igen med...
*Kunstige sødestoffer (der har været forskning fremme der har påvist en sammenhæng mellem indtag af light-produkter og aborter eller misdannelser).
*Tun og andre store rovfisk, da de indeholder store mængder tungmetaller. En dåsetun, kan man nu godt spise, da de er lavet af små fisk...
Iøvrigt tror jeg ikke der sælges oste i danmark der ikke er lavet på past. mælk, men det står hverfald på dem...
På Astma og Allergi Danmarks hjemmeside står der at der ikke er påvist en sammenhæng mellem gravides indtag af peanuts og senere allergier, men du bestemmer jo selv
(Hvis du googler "gravid peanuts" kommer deres side frem - jeg kan ikke lige få linket ind på en god måde...)
Anmeld