Maven kilder.... Hvorfor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.386 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. juli 2011

bremsop

Hej Min maven kilder/klør... Bare lige sådan et par sekunder, og ofte morgen og aften..... Jeg er kun 4+5, er der nogle der ved hvorfor? Jeg synes egentlig, at det er en meget dejlig fornemmelse, men vil bar egerne høre om der er andre der har oplevet noget lignende så tidligt?Har fået fjernet en del modersmærker på ryggen og nogle gange klør det også lidt i dem - er det huden der strækker sig? Burde jo ikke ligefrem vokse vildt endnu.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

bremsop

Er der slet ingen der har prøvet lignende???

Anmeld

15. juli 2011

bremsop

Har ingen hørt eller oplevet en kildren på underskrev af maveskindet??? Jeg ved ikke om det er det, som nogle beskriver som bobler, men kan det virkelig passe når jeg ikke er længere henne?? Er i dag 4+6, så jo ikke ligefrem langt henne....

Anmeld

15. juli 2011

Janni.

Jeg kunne forestille mig at det er din hud der giver sig. Men kun et gæt. Jeg synes ikke jeg oplevede ligende 

Anmeld

15. juli 2011

fif

bremsop skriver:

Hej Min maven kilder/klør... Bare lige sådan et par sekunder, og ofte morgen og aften..... Jeg er kun 4+5, er der nogle der ved hvorfor? Jeg synes egentlig, at det er en meget dejlig fornemmelse, men vil bar egerne høre om der er andre der har oplevet noget lignende så tidligt?Har fået fjernet en del modersmærker på ryggen og nogle gange klør det også lidt i dem - er det huden der strækker sig? Burde jo ikke ligefrem vokse vildt endnu.....

Det ku jo godt være, fordi huden blir strammere, men det lyder bare tidligt

Anmeld

15. juli 2011

Muhmi

Du er nok bare lidt mere opmærksom på din krop lige nu og evt. lidt mere følsom pga. hormoner...

Anmeld

15. juli 2011

bremsop

Ja kløen på ryggen tænker jeg også mere som hyrden der giver sig, men læste så også om nogle der havde den kildren, men meget længere henne....!Men er der nogen logisk forklaring på hvorfor det kildrer mest her om aftenen?Har vandret Kbh rundet i dag, nøj jeg følte mig som kæmpe gravid, for måtte hele tiden sidde ned - det blev bare hårdt for mit underliv.....

Anmeld

15. juli 2011

AnneH

I mine tidlige uger, havde jeg det som om steder på min mave sov. I hvert fald den samme prikken under huden. Det var meget underligt og har ikke oplevet det længe nu.

Men som en anden skriver, så kan det også være at det er fordi man bare er mere opmærksom på hvad en krop gør.

Anmeld

16. juli 2011

Mettefpigen

Jeg har læst at det er meget normalt at gravide får kløe på mave, hænder og fødder (mener jeg det var) og at man bare skulle holde øje med at der ikk kom eksem ud af at kløe for meget... Men skal ikk kunne sige at det er rigtigt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.