mavebilleder!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

600 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. juli 2011

Dianaaa

undskyld mig..

men nu går jeg fandmer snart amok for at sige det mildt.

jeg kan ikke finde ud af få lagt de mavebilleder ind, skal man være plus medlem eller hvad sker der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

Bryndis

Dianaaa skriver:

undskyld mig..

jeg kan ikke finde ud af få lagt de mavebilleder ind, skal man være plus medlem eller hvad sker der

Er det i et indlæg du vil have lagt billeder ind?

Anmeld

14. juli 2011

.....

Er det ikke det samme, som at sætte billeder ind når du skriver et indlæg?

Anmeld

14. juli 2011

Muhmi

Dianaaa skriver:

undskyld mig..

ja det er pisse svært at finde ud af

Anmeld

14. juli 2011

Dianaaa

Mut skriver:

Er det ikke det samme, som at sætte billeder ind når du skriver et indlæg?

i don't know, aner virkelig ikke hvordan man gør,

når jeg trykker ind på mavebilleder står der bare at jeg ikke har oprettet nogen indlæg men kan ikke trykke nogen steder for at smide billeder ind ( undskyld min måde at forklarer ting på, er lidt en freak til sådan noget computer tis)

Anmeld

14. juli 2011

.....

Dianaaa skriver:

i don't know, aner virkelig ikke hvordan man gør,

når jeg trykker ind på mavebilleder står der bare at jeg ikke har oprettet nogen indlæg men kan ikke trykke nogen steder for at smide billeder ind ( undskyld min måde at forklarer ting på, er lidt en freak til sådan noget computer tis)

Hehe

Altså for mig at se skal du gå ind på mavebilleder, trykke på den katogori du vil ligge billedet ind i, og så skal du nok oprette et indlæg som normalt, for at kunne oprette billedet...så ja det er nok ligesom når man opretter indlæg..ved ikke hvordan man ellers skulle gøre , tror ikke at der kan være noget billede, uden et indlæg

Anmeld

14. juli 2011

Mor Christa

Gå ind under "Billeder" oppe i fanen øverst på denne hjemmeside, derefter ind i den kategori/uge du ønsker at putte billeder ind i, tryk "opret nyt indlæg" eller hvad der står, og så skriver du ellers bare havd du vil skrive om billedet, uploader et billede og gemmer

Anmeld

14. juli 2011

.....

Mut skriver:

Hehe

Altså for mig at se skal du gå ind på mavebilleder, trykke på den katogori du vil ligge billedet ind i, og så skal du nok oprette et indlæg som normalt, for at kunne oprette billedet...så ja det er nok ligesom når man opretter indlæg..ved ikke hvordan man ellers skulle gøre , tror ikke at der kan være noget billede, uden et indlæg

Kan se at de andre også har gjordt det jeg har forklaret, opretter et indlæg derinde, og skriver f.eks : Prinsessens hule 24+5 og så har de indsat deres mave billede

Anmeld

14. juli 2011

Dianaaa

må prøve mig frem, mon ikke det lykkes på et tidspunkt

Anmeld

15. juli 2011

Babywish1

Hej.
Jeg snuste lige lidt rundt Og faldt lige pladask her
Der er en side der hedder: http://imageshack.us/

Der kan du lave dit billede om til HTML Thumbnail kode..

Får at få dit indlæg ind her gør du således,  trykker på html oppe i værktøjslinien og sætte den ind der

Uploaded with ImageShack.us

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.