Børneværelse - Må vi se jeres ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.833 visninger
37 svar
2 synes godt om
14. juli 2011

Mick

Nu ved jeg ikke lige hvor jeg skulle ligge denne her, så nu kom den under kreativ. Vi får snart et værelse fri, og så står den jo på børneværelse. Jeg må da så indrømme at jeg ikke lige har prøvet at lave sådan et før, men har da et par ideer. Vi regner lidt med at bruge det som børneværelsre/kontor de første par år. han får vel først dame besøg når han er over 3 hehe  ej joke til side.  Men jeg syntes da det kunne være hyggeligt at høre el se andre værelser og hvordan i har tænkt og gjordt.

Vist der er sådanne et indlæg her inde, ja så beklager jeg 

KH

Mick

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

132319

Jeg har lige lagt billeder ind i en anden tråd men vil da også gerne dele dem her

Mine unger har deleværelse men det er ret drenget, Kamille har legehjørne i stuen, indtil videre

Planen er at de skal have køjeseng når hun bliver større, så hun kan få et tøsehjørne, der hvor tremmesengen står

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. juli 2011

Mick

Ej hvor er det bare fint ;-) hvor gammel er dine / jeres ? 

Kan godt li værelset, det giver klart nogle ideer. Vi har lidt snakkede om at male en hel lys men varm sandfarvet og så har vi fundet nogle bamser og blomster som man kan klister på og af væggen. Det er lige så langt vi er i vores plan  hehe

Anmeld

14. juli 2011

132319

Mick skriver:

Ej hvor er det bare fint ;-) hvor gammel er dine / jeres ? 

Kan godt li værelset, det giver klart nogle ideer. Vi har lidt snakkede om at male en hel lys men varm sandfarvet og så har vi fundet nogle bamser og blomster som man kan klister på og af væggen. Det er lige så langt vi er i vores plan  hehe

De er 3 ½ år og 10 måneder

Anmeld

14. juli 2011

Mick

132319 skriver:

De er 3 ½ år og 10 måneder

okay så er det da et værelse de kan bruge i mange år ;-)

Anmeld

14. juli 2011

.....

Vil bare lige vise dig, en tråd som blev lavet på et tidspunkt, hvor der er MANGE sider, og derfor også en del værelser, hehe

https://www.baby.dk/debat/33306pi1/boernerelateret/vis-mig-dit-boernevaerelse.aspx

Anmeld

14. juli 2011

132319

Mick skriver:

okay så er det da et værelse de kan bruge i mange år ;-)

Ja, planen er at de skal dele værelse en del år frem, så det er om at få det indrettet så det passer til dem begge

Anmeld

14. juli 2011

Victoriasmor88

Her er vores børneværelse  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. juli 2011

cnmigo

Her er min datters værelse - det blev lavet om i påskeferien. Min datter bliver 4 år til august:

Har siden fået tegnet alle Nemos venner på væggen også 

Anmeld

15. juli 2011

cnmigo

Og her er lillebrors værelse, han har arvet Emmas "babyværelse" - så der er muligvis en smule tøset på væggene, men jeg nænner ikke at male mine kreationer over 

Simon er 9½ måned:

Hans tremmeseng, som har været farmands og Emmas

Dette billede er fra før han kom - der mangler f.eks. bunden i sengen.

Og her kommer lidt nærbilleder af selve værelsets vægge:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.