Virkelig underlige spisevaner ;S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

914 visninger
12 svar
0 synes godt om
14. juli 2011

baby012

jeg er blevet helt tosset med citron. spiser dem som var det æbel .. men er det sundt med alt den syre ?? båbe for mig og baby ? 

spiser ca. en om dagen.. fik bare igår a vide at det ikke var særlig sundt  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

Filippa & Liva

Hvad skulle det da gøre ved babyen at du spiser citron?

Jeg aner ikke om det kan påvirke på nogen negativ måde men selvfølgelig skal man ikke spise voldsomt for meget af én bestemt ting ...

Her er det chokolade som er favorit for tiden.

Anmeld

14. juli 2011

Kofoed.

gravid20 skriver:

jeg er blevet helt tosset med citron. spiser dem som var det æbel .. men er det sundt med alt den syre ?? båbe for mig og baby ? 

spiser ca. en om dagen.. fik bare igår a vide at det ikke var særlig sundt  

I følge ammestue historiene, så er det nok en dreng du så venter

Men hvad skulle det gøre?

Anmeld

14. juli 2011

baby012

BigBabyWish skriver:

Hvad skulle det da gøre ved babyen at du spiser citron?

Jeg aner ikke om det kan påvirke på nogen negativ måde men selvfølgelig skal man ikke spise voldsomt for meget af én bestemt ting ...

Her er det chokolade som er favorit for tiden.

noget med syre balancen i fostervandet  

men kan intet finde om det på nettet .. 

Anmeld

14. juli 2011

Filippa & Liva

gravid20 skriver:

noget med syre balancen i fostervandet  

men kan intet finde om det på nettet .. 

Hvis du er i tvivl, så prøv at høre din læge ad måske?

Anmeld

14. juli 2011

baby012

Kofoed33 skriver:

I følge ammestue historiene, så er det nok en dreng du så venter

Men hvad skulle det gøre?

hehe, ja det må tiden jo så vise  

det skulle kunne påvirke syre balancen i fostervandet i så stor en grad at det skulle kunne skade barnet :/

Anmeld

14. juli 2011

baby012

BigBabyWish skriver:

Hvis du er i tvivl, så prøv at høre din læge ad måske?

det burde jeg nok, håbede bare lidt at der var andre der var afhængige af det under deres graviditet hehe

Anmeld

14. juli 2011

Filippa & Liva

gravid20 skriver:

det burde jeg nok, håbede bare lidt at der var andre der var afhængige af det under deres graviditet hehe

Jeg har hørt rygter om at mange gravide kvinder elsker at spise syrlige ting når de venter en dreng ...

Om der er hold i det aner jeg ikke men jeg har heller aldrig selv haft trang til sure ting, nærmere søde ting og jeg venter en pige.

men ellers prøv at høre din læge ad, om ikke andet kan du da få ro i sindet og vide om du fortsat kan spise dine citroner.

Anmeld

14. juli 2011

Fenja09

Jeg har igennem min graviditet også haft stor lyst til sure ting, spiser dog ikke ren citron, men  har købt en syrlig "slikrulle" indimellem og har fået min trang stillet 

Jeg aner desværre ikke om det er usundt for bebsen at du spiser en citron om dagen, men tænker at du da kan spørge din JM?

/Fenja

Anmeld

14. juli 2011

baby012

BigBabyWish skriver:

Jeg har hørt rygter om at mange gravide kvinder elsker at spise syrlige ting når de venter en dreng ...

Om der er hold i det aner jeg ikke men jeg har heller aldrig selv haft trang til sure ting, nærmere søde ting og jeg venter en pige.

men ellers prøv at høre din læge ad, om ikke andet kan du da få ro i sindet og vide om du fortsat kan spise dine citroner.

hehe ja så må vi jo se om det holder tror også selv det er en dreng, men har igen anelse om det .. og finder jeg heller ikke ud a før fødsel . 

tror jeg ringer til lægen imorgen for lige at spørge, ellers skal jeg til JM igen d. 3 i næste måned . så kan jeg jo bare lige høre hende der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.