Kønsscanning!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

656 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. juli 2011

Silke83

En stor oplevelse at være til kønsscanning idag! Og vi skal have en lille pige Vi fik set hende rigtig godt, hørte hjertelyd og fik nogle rigtigt fine billeder...

Dejlig dag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

Klara

Uh hvor er du heldig!!  Det lyder virkelig som en dejlig dag!

Hvor var du hen? jeg har lige fundet ud af at man oftest ikke får kønnet at vide ved MD og skal til at finde en privat, men de jeg har fundet har så lang ventetid!! Og jeg vil gerne vide nuuuu, he he..

Anmeld

14. juli 2011

Silke83

Jeg var et sted, som hedder Scanningsklinikken, men det kommer lidt an på, hvor du bor henne - de har klinikker i Kbh, Århus og Odense... Der var ingen ventetid overhovedet og de var virkelig professionelle! 

Held og lykke med det

Anmeld

15. juli 2011

OverTheRainbow

Tillykke med den lille prinsesse

Anmeld

15. juli 2011

Klara

OK!  Bor i København, og har kigget på det sted hvor du var men de havde ikke nogen tider indenfor den næste uge som passede os.. men fandt en til sidst på jordemoder.dk, klinik i gentofte så nu har vi tid på søndag eftermiddag!!!!!
Er bare SÅÅÅ spændt!

Anmeld

15. juli 2011

Silke83

Klara skriver:

OK!  Bor i København, og har kigget på det sted hvor du var men de havde ikke nogen tider indenfor den næste uge som passede os.. men fandt en til sidst på jordemoder.dk, klinik i gentofte så nu har vi tid på søndag eftermiddag!!!!!
Er bare SÅÅÅ spændt!

Super! Pøj pøj med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.