Ha ha..Dét kan jeg finde ud af :D...
Iza er 7,5 måneder, vejer 9,6 kg og er 71 cm. Kan rulle hele vejen rundt, sidder fint, har gjort det siden hun var 4,5 måneder. Prøver på at komme op på alle 4, men glider på det glatte gulv, så tror jeg skal finde på et eller andet skridsikkert....Er over alt, meget meget aktiv - roder rundt på gulvet og bruger nærmest hele lejligheden. Hev en potteplante ned den anden dag, så der var jord over alt :@ :D
Har fået 2 tænder, er først liiige begyndt på rugbrød - kaster meget nemt op, hvis der er for store klumper, spiser ellers alt hvad vi tilbyder hende - er meget glad for mad :P. Taler helt vildt: ba ba, da da, pa pa og mam mam og uhmmm når der serveres mad, siger hele tiden: " a det"..tror det er fordi, jeg konstant siger: Hvad er det?, så kopierer hun ordlyden. Er meget meget bestemt og vil bestemme nærmest alt, så jeg er begyndt at sætte meget tydelige grænser her, hvilket faktisk går ok...hun ved hvad jeg mener, når jeg siger: "stop" eller "nej" meget bestemt. Er begyndt at forstå når jeg spørger hvor far er henne - så kigger hun på far eller på døren ud til, hvor han plejer at komme ind, når han kommer fra arbejde...sødt (L)
Sover rigtigt godt om natten fra 20.00 til 7.00, men ikke så godt om dagen.....men det gør ikke så meget når man får sin nattesøvn;)
Vist det meste sådan lige....
/Jeanette
Anmeld