Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Frieriet Den 7. April i år havde vi 5 års dag så jeg havde som overraskelse forberedt et weekend ophold på Løgstør Park Hotel. mine forældre passede vores lille søn og min veninde tog sig af vores lille hund, så vi rigtig kunne hygge os ..Nu vil jeg så gerne indrømme at jeg har drømt om at blive gift i RIGTIG lang, så en blanding af et håb om at han ville ta sig sammen og falde på knæ og at jeg ikke kunne holde mund fortalte jeg ham det en månedstid før vi tog afsted ..Da vi så kom der op hyggede vi lidt på hotellet og fik lidt kage i restauranten og derefter blev vi enige om at gå en tur på stranden. det var simpelthen så hyggeligt og SÅ romantisk! og da vi havde gået i et godt stykke tid og faktisk var på vej tilbage går han så lidt bag mig. han kalder så på mig. jeg vender mig om , og der sider han så midt i alle de krid hvide musligeskaller på knæ og spørger mig om jeg vil leve resten af mit liv sammen med ham, og om jeg gifte mig med ham JAAA !!! Senere fandt jeg så ud af at han havde spurgt men far om lov , han ville jo have at det skulle være helt rigtig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stjernestoev skriver: Tillykke
Tillykke
taak
Sofia24 skriver: Ser smukt ud... Og tanken med 2 lokaler er jo helt perfekt, både for gæster og personale
Ser smukt ud... Og tanken med 2 lokaler er jo helt perfekt, både for gæster og personale
ihh du følger bare med ja synes også det er skønt , så bliver det heller ikke for trængt
Christina.78 skriver: følger også lige med
følger også lige med
Følger da lige med her
http://specialday.dk/kig-i-bryllupsbog.html
uhhh, lækre bøger
MarieMor skriver: Inspireret af risen vil jeg også forsøge at kaste mig ud i en bryllups-planlægningstråd da jeg synes det er en fantastisk idé !! Så vil jeg da lige lave en oversigt over planlægningen her Huskeliste Er der styr på Er i gang Mangler stadig Stedet: Ans krokirken: Houlkærkirkefarvetema: mørk rød hvid og cremeDatoen: 29 Oktober 2011budget: klaret Fotograf: Jakob Rex Musik: Holloway Overnatning: Ans kro overnatning til nærmeste familie: Ans kroBrudepigeTøj til brudepige Tøj til brudesvendTøj til gommen Toastmaster Forlover Transport: Limo Frisør/makeup-Veninde som er udd.Menuenønskeseddel Invitationerne Bordkort/bordplanØve brudevalsenTale med præsten Brudekjolen brýllupskagen RingeneMorgengave (secret surprise) Håber der er nogler der har lyst til at kigge med
Inspireret af risen vil jeg også forsøge at kaste mig ud i en bryllups-planlægningstråd da jeg synes det er en fantastisk idé !!
Så vil jeg da lige lave en oversigt over planlægningen her
Huskeliste
Er der styr på Er i gang Mangler stadig
Stedet: Ans krokirken: Houlkærkirkefarvetema: mørk rød hvid og cremeDatoen: 29 Oktober 2011budget: klaret Fotograf: Jakob Rex Musik: Holloway Overnatning: Ans kro overnatning til nærmeste familie: Ans kroBrudepigeTøj til brudepige Tøj til brudesvendTøj til gommen Toastmaster Forlover Transport: Limo Frisør/makeup-Veninde som er udd.Menuenønskeseddel Invitationerne Bordkort/bordplanØve brudevalsenTale med præsten Brudekjolen brýllupskagen RingeneMorgengave (secret surprise)
Håber der er nogler der har lyst til at kigge med
vel lige sige at de laver noget godt mad på ans kro..
det er et rigtig pæn sted hvor alt bare er iorden..
og tillyke forresten
MarieMor skriver: Frieriet Den 7. April i år havde vi 5 års dag så jeg havde som overraskelse forberedt et weekend ophold på Løgstør Park Hotel. mine forældre passede vores lille søn og min veninde tog sig af vores lille hund, så vi rigtig kunne hygge os ..Nu vil jeg så gerne indrømme at jeg har drømt om at blive gift i RIGTIG lang, så en blanding af et håb om at han ville ta sig sammen og falde på knæ og at jeg ikke kunne holde mund fortalte jeg ham det en månedstid før vi tog afsted ..Da vi så kom der op hyggede vi lidt på hotellet og fik lidt kage i restauranten og derefter blev vi enige om at gå en tur på stranden. det var simpelthen så hyggeligt og SÅ romantisk! og da vi havde gået i et godt stykke tid og faktisk var på vej tilbage går han så lidt bag mig. han kalder så på mig. jeg vender mig om , og der sider han så midt i alle de krid hvide musligeskaller på knæ og spørger mig om jeg vil leve resten af mit liv sammen med ham, og om jeg gifte mig med ham JAAA !!! Senere fandt jeg så ud af at han havde spurgt men far om lov , han ville jo have at det skulle være helt rigtig
Årh, hvor romantisk! :')Sidder jo næsten med tåre i øjnene!
EJ en god idé til en tråd..
Og stort tillykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128