Er jeg gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

340 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. juli 2011

Anonym trådstarter

Hej ...

Jeg er en pige på 18 år og har næsten lige fundet ud af at jeg er gravid.. Jeg har taget 4 teste og de 2 første var lidt utydlige men de andre 2 var tydlige.. Er jeg sikker på at være gravid så? Jeg skal til læge imorgen og er rigtig nervøs! Jeg går hver dag inde i mig selv og siger at jeg er ikke gravid.. Fordi jeg ikke stoler på testene.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

Chalala85

Anonym skriver:

Hej ...

Jeg er en pige på 18 år og har næsten lige fundet ud af at jeg er gravid.. Jeg har taget 4 teste og de 2 første var lidt utydlige men de andre 2 var tydlige.. Er jeg sikker på at være gravid så? Jeg skal til læge imorgen og er rigtig nervøs! Jeg går hver dag inde i mig selv og siger at jeg er ikke gravid.. Fordi jeg ikke stoler på testene.

Hvis du har tests der viser positivt er den 99% sikker. Hvis lægen også tester positiv imorgen vil du være gravid.

Anmeld

14. juli 2011

Silja&Noam

En test lyver aldrig.. Det er måske ik en ønske graviditet?

Anmeld

14. juli 2011

henh01

jep jeg tror du er gravid. er det en ønsket graviditet?

Anmeld

14. juli 2011

Anonym trådstarter

Jeg har ikke besluttet mig endnu. Jeg syntes det er svært at forholde mig til det.

Anmeld

14. juli 2011

Anonym trådstarter

Nej, det var ikke meningen at jeg skulle være gravid nu... jeg ville have ventet til om nogle år.. men nu er planerne jo ændret.. Hvis jeg beslutter at beholde barnet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.