Det var ikke slimproppen, vel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

367 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. juli 2011

Anonym trådstarter

Det kan i self. ikke vide.. Har lige været i bad, og også vasket mig for neden. Da jeg kom op, følte jeg mig lidt "våd" mellem benene, så jeg tørrede mig lige en gang mere med håndklædet, og så var der sådan en lang slimet streng på håndklædet, som var gennemsigtig.. Det var ikke slimproppen, vel? Er kun 29 uger henne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

Tona

Anonym skriver:

Det kan i self. ikke vide.. Har lige været i bad, og også vasket mig for neden. Da jeg kom op, følte jeg mig lidt "våd" mellem benene, så jeg tørrede mig lige en gang mere med håndklædet, og så var der sådan en lang slimet streng på håndklædet, som var gennemsigtig.. Det var ikke slimproppen, vel? Er kun 29 uger henne

Det er lidt svært at sige jo...men det lyder ikke helt sådan. Lyder nærmere som noget af det der vildt sære udflåd man får mere og mere af jo længere det skrider frem  

Anmeld

14. juli 2011

mortilnoahogmelina

Slimproppen kan godt gå mere end 1 gang under ens graviditet . Min gik i uge 31 og igen i tid 39+6 og den dag fødte jeg .
Men det lyder ikke helt som om det er den , der er nærmest en klat når den går .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.