Må jeg være med her?:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

645 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. juli 2011

kekp

Hej med jer.

Jeg har lige meldt mig ind i januargruppen. Lidt sent men bedre sent end aldrig...:0)

Jeg bor i nordsjælland sammen med min dejlige mand og vi venter vores barn den 23 januar.

Jeg er uddannet farmakonom og arbejder på apotek.

Var til NF tirsdag og alt så bare rigtig fint ud. Dejlig følelse at se guldklumpen ligge og møffe rundt derinde og se så dejlig livlig ud.

Det var lige lidt kort om mig. Glæder mig til at følge jer allesammen og dele glæder, bekymringer osv med jer.

Kh

Kit

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

lotte32

Velkommen til og tillykke med maven 

Håber du bliver glad for at være her

Lotte Ø.

Anmeld

14. juli 2011

TbCp

Velkommen til

Anmeld

14. juli 2011

kekp

Tak tak :0)

Anmeld

14. juli 2011

CmarianN

kekp skriver:

Hej med jer.

Jeg har lige meldt mig ind i januargruppen. Lidt sent men bedre sent end aldrig...:0)

Jeg bor i nordsjælland sammen med min dejlige mand og vi venter vores barn den 23 januar.

Var til NF tirsdag og alt så bare rigtig fint ud. Dejlig følelse at se guldklumpen ligge og møffe rundt derinde og se så dejlig livlig ud.

Det var lige lidt kort om mig. Glæder mig til at følge jer allesammen og dele glæder, bekymringer osv med jer.

Kh

Kit

Hej og velkommen da 

Helt sikkert bedre sent end aldrig..... Og tillykke med graviditeten og den raske lille baby derinde 

Anmeld

14. juli 2011

Carl-Emil's mor

kekp skriver:

Hej med jer.

Kh

Kit

Du er mere end velkommen i vores lille skønne mødregruppe 

Mit indtryk er at vi er en god blanding af forskellige kvinder men alle virker super søde 

Håber du bliver glad for at være her 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.