Sabina??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

908 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. juli 2011

Happiness

Nogen der har hørt fra Sabina??

Hun skulle vist ind til tjek og hindeløsning igår, men kan se hun ikke har været online siden d. 12....

Mon der ligger en meget skøn baby i hendes arme????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

Sabsy

Happiness skriver:

Hun skulle vist ind til tjek og hindeløsning igår, men kan se hun ikke har været online siden d. 12....

Der er intet sket - men hun fik fortalt at det kunne ske når som helst.. :-)

Anmeld

14. juli 2011

Happiness

Bubbes skriver:

Der er intet sket - men hun fik fortalt at det kunne ske når som helst.. :-)

ej, havde lige håbet på hun endelig havde sin dreng i armene...

Men spændende at det kan ske når som helst!!! Kunne være godt hvis hun føder inden hun bliver sat igang!

Anmeld

14. juli 2011

Sabsy

Happiness skriver:

ej, havde lige håbet på hun endelig havde sin dreng i armene...

Men spændende at det kan ske når som helst!!! Kunne være godt hvis hun føder inden hun bliver sat igang!

Hvis der intet er sket i weekenden bliver hun sat igang søndag

Anmeld

14. juli 2011

Happiness

Bubbes skriver:

Hvis der intet er sket i weekenden bliver hun sat igang søndag

Så er der heldigvis ikke lange udsigter Fik hun lavet hindeløsning?

Men en masse vestøv skal da lige sendes i hendes retning!

Anmeld

14. juli 2011

Sabsy

Happiness skriver:

Så er der heldigvis ikke lange udsigter Fik hun lavet hindeløsning?

Men en masse vestøv skal da lige sendes i hendes retning!

Jeps og 2cm åben

Anmeld

14. juli 2011

Sabina

Happiness skriver:

Der er desværre ingen baby i mine arme endnu søde
Men ja fik lavet hindeløsning, og hun sagde jeg var to cm åben .. Hvis jeg ikke går igang inden søndag morgen . Har jeg tid på søndag kl 07:30 ..

Var bare så træt igår, at jeg ikke havde overskud til at gå ind og opdatere  en han kommer jo snart .. Nu kan der ikke gå så længe ..

Anmeld

14. juli 2011

Happiness

Sabina skriver:

Der er desværre ingen baby i mine arme endnu søde
Men ja fik lavet hindeløsning, og hun sagde jeg var to cm åben .. Hvis jeg ikke går igang inden søndag morgen . Har jeg tid på søndag kl 07:30 ..

Var bare så træt igår, at jeg ikke havde overskud til at gå ind og opdatere  en han kommer jo snart .. Nu kan der ikke gå så længe ..

Altid noget at du har åbnet dig! Så håber jeg virkelig at han kommer inden. Men ellers er der heldigvis ikke længe til søndag!

Jeg har tid til tjek på mandag, så er spændt på hvad de siger der. Håber også jeg har åbnet mig og er klar der Hvis han ikke kommer ud i weekenden altså

Anmeld

14. juli 2011

Sabina

Happiness skriver:

Altid noget at du har åbnet dig! Så håber jeg virkelig at han kommer inden. Men ellers er der heldigvis ikke længe til søndag!

Jeg har tid til tjek på mandag, så er spændt på hvad de siger der. Håber også jeg har åbnet mig og er klar der Hvis han ikke kommer ud i weekenden altså

Ja det kunne være skønt, hvis han nu kom af sig selv ..  en det tror jeg ikke han har lyst til  hihi .. Han har det simpelthen så godt, inde i hans meget lille hule  Men om ikke andet skal de jo bare stikke hul, og hvis det ikke giver ordenlige veer, er det jo bare et drop.. Puha man for helt sommerfugle i maven, af at snakke om det

Håber din lille prins kommer inden du skal til tjek, og lige tager røven på jer allesammen

Anmeld

14. juli 2011

Happiness

Sabina skriver:

Ja det kunne være skønt, hvis han nu kom af sig selv ..  en det tror jeg ikke han har lyst til  hihi .. Han har det simpelthen så godt, inde i hans meget lille hule  Men om ikke andet skal de jo bare stikke hul, og hvis det ikke giver ordenlige veer, er det jo bare et drop.. Puha man for helt sommerfugle i maven, af at snakke om det

Håber din lille prins kommer inden du skal til tjek, og lige tager røven på jer allesammen

Jamen vi har bare lavet et så godt hjem for dem, at de ikke vil forlade det

Er ihvertfald spændende nu når det er så tæt på!

Pøj pøj med det ihvertfald!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.