6 måneder og 2 dage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

427 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. juli 2011

Diana...

er min søde pige nu blevet. 

og siden hun blev 20 dage gammel har vi HVER evig eneste dag vågnet om morgnen været mega trætte og lige så snart vi er kommet op begynde vi at frygte hvordan aften og natten vil blive. VI ER SÅ TRÆTTE. 

Næsten hver aften har vi en KAMP med hende for at få hende til at sove hun vågner mellem 2 og 30 gange om natten, mellem 01-02 er man VÅGEN. Jeg er SÅ træt af at kæmpe og har for det meste lyst til bare at løbe skrigende bort. 

Om dagen er hun den mest glade pige sover også super om dagen. Hun er ikke så madglad hverken med flaske eller grød det også lidt af en kamp hverdag. 

Hun har jo haft en hård start op livet og vi kæmper stadig med hendes trykninger i ryggen hun går til kiropraktor. 

Men jeg er så træt jeg kan intet overskue og har bare lyst til at sove HELE dagen hver dag. 

Dette er grunden til jeg næsten ikke er på mere jeg kan simpelthen ikke overskue det jeg læser med en gang i mellem og beslutter mig også for at svare og når jeg så trykker på svar fortryder jeg. ØV. 

Jeg længdes efter at bare kunne give hende en flaske og lægge hende i sengen også godnat, men vi skal have en skrigende unge i alt mellem 30 min til 2 timer. og så kommer natten så med mange vågninger så mange at jeg tit tænker om det ikke bare er nemmere at jeg lader vær med at gå i seng men jeg er så træt at jeg bare falder i søvn. 

Vi har været til lægen jeg har fået vores SP ud flere gange og de siger begge 2 at det om aften er stædighed fordi hun ikke vil sove og det har vi godt tænkt flere gange for når hun så bliver lagt på tæppet begynder hun at grine helt vild også tænkte vi jamen så får hun bare lov til at ligge og leget til hun bliver træt men det kan hun altså til en 23-24 stykker om aften og vi går i seng kl 22. og plus at de mange timer er med en blandning af grin smil bylder græder osv fordi man er træt også overtræt og så træt osv. Så de mener at vi simpelthen er nød til at tage kampen op med hende men det er så HÅRD. 

Om natten mener de så at det fordi hun er lidt sulten (hun vil bare ikke rigtig spise om natten) og hendes trykninger i ryggen. Men om dagen har hun ingen problemer med det hun sover fint og kommer rundt over alt triller rundt og sætter sig næsten også op og det ville hun ikke kunne hvis hun var meget generet af dem. 

Hvad pokker skal man gøre vi sgu trætte. 

Nogen gode råd? 

Undskyld mit lange sure opstød af et indlæg, når det det første i langtid Men jeg havde sgu lige brug for at komme ud med det. 

Jeg håber i alle sammen har det godt i nyder "sommeren" og jeres dejlige bebser. 

Og lige et billed skal i da også have. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

Diana...

Nåå billed kunne i så ikke få der min baby.dk ikke fungere helt optimalt det må i have til gode  

Anmeld

14. juli 2011

CA

Åh Diana! Det lyder godt nok hårdt!! Jeg blev helt opgivende af at læse med. Har du ikke mulighed for at få en til at komme og passe mens du sover del hele dag?

Jeg ved slet ikke, hvad jeg skal komme med af gode råd, for det lyder jo til at du har prøvet alt! Det eneste jeg tænker er, at jeg tror jeg ville skrive til net-sundhedsplejersken Helen Lyng. Hun er simpelthen så klog og dygtig synes jeg. Måske hun kan komme med en ide din egen sp og læge ikke har tænkt på?

Hvor er det skønt at hun er så godt med! Det er da rigtig godt! 

Jeg havde nok valgt at få lidt aflasting fra familie og venner, så du kan få slappet af.

Håber det snart blir bedre og til dig!

Anmeld

14. juli 2011

blomst84

Hej Diana... det lyder godt nok hårdt øv altså... Jeg havde en for ik så længe siden samme problem med Cecilie, hun var hidsig hver aften og det endte med at min kæreste måtte gå men hend på armen 2 timer inden hun sov.. Jeg lånte så bogen "godnat og sov godt" på bibloteket og brugte et oar dage deres metode, og nu ligger jeg hende i sengen om aftenen og bum så sover hun hun vågner kun en gang om natten for at spise lidt også sover hun igen håber det bedste for jer og at i snart kan få lidt søvn igen knus sabrina

Anmeld

14. juli 2011

IAH

Hej Diana

Jeg kan ikke komme med et så mange råd..  jeg håber det vender og at du og den lille kan komme til at sove snart.

Anmeld

20. juli 2011

Rødhætte

Gid jeg kunne komme med nogle gode  råd, men det lyder som om I har prøvet det meste. Jeg kæmper selv en kamp med at få mad i William og synes det er mega hårdt og frustrende, men jeg får i det mindste min nattesøvn (for det meste).. Synes virkelig du skal bruge dine venner og familie til at få lidt aflastning! At få sin søvn bare et par nætter kan give ny energi! Tag imod det hjælp du kan få!!

Mange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.