så venter vi os sørme igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.189 visninger
18 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. juli 2011

Anonym trådstarter

Hej Med jer
Ja, så stod mor her med en positiv graviditetstest i hånden, igen, fra morgenen af.. Vi har ikke prøvet på at lave en, og faktisk brugt kondom de sidste to måneder, det glippede så lige en enkelt gang, og vupti.. baby til os! hvor er det bare dejligt.. Vi ville vente, fordi jeg står og skal starte skole efter ferien, i ca 4 år.. Men jeg må tage baby med de sidste to måneder op til eksamen.. Nogen der har erfaring med det??

Nå, ville bare ud med min lykke - ano, pga INGEN ved det udover Kæresten og mig Vi har i forvejen en datter på et år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

Lisbeth85

TILLYKKE - det lyder som om, at du har en sund indstilling til det, og det bliver dejligt med to basser, som får meget ud af hinanden

Anmeld

14. juli 2011

Anonym trådstarter

Lisbeth85 skriver:

TILLYKKE - det lyder som om, at du har en sund indstilling til det, og det bliver dejligt med to basser, som får meget ud af hinanden

ja det gør de og tak... ufatteligt at kunne sige man er gravid igen... men også SINDSYGT dejligt!!

Anmeld

14. juli 2011

Lisbeth85

Anonym skriver:

ja det gør de og tak... ufatteligt at kunne sige man er gravid igen... men også SINDSYGT dejligt!!

Ja, er da helt misundelig Vil vildt gerne snart have en igen, meeeeen venter lige lidt. Min søn er også kun 8½ mdr. og min nye kæreste og jeg har kun kendt hinanden i 7½ måned ... såååå... en dag ad gangen

Anmeld

14. juli 2011

B&J

Nej hvor er det dejligt for jer og hvor er det skøn i er så glade JUBII KÆMPE TILLYKKE med den lille spir i maven

Anmeld

14. juli 2011

Anonym trådstarter

Lisbeth85 skriver:

Ja, er da helt misundelig Vil vildt gerne snart have en igen, meeeeen venter lige lidt. Min søn er også kun 8½ mdr. og min nye kæreste og jeg har kun kendt hinanden i 7½ måned ... såååå... en dag ad gangen

ja.. men kan hurtigt nok få en positiv test.. min kæreste troede ikke på det sidst, så købte en clear blue haha, så var der da ingen tvivl Jeg ville også gerne ha ventet, synes ikke to år er ret meget mellem børn, men kan ikke være andet end glad

Anmeld

14. juli 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Nej hvor er det dejligt for jer og hvor er det skøn i er så glade JUBII KÆMPE TILLYKKE med den lille spir i maven

tusind tak.. skal holde det hemmeligt ind til den første person spørger om jeg er gravid.. altså når det kan ses.. pyyha. men det har jeg selv valgt.. sidst sagde vi det i uge 5+ eller andet til gus og hver mand, det fortrød jeg lidt, senere..

Anmeld

14. juli 2011

B&J

Anonym skriver:

tusind tak.. skal holde det hemmeligt ind til den første person spørger om jeg er gravid.. altså når det kan ses.. pyyha. men det har jeg selv valgt.. sidst sagde vi det i uge 5+ eller andet til gus og hver mand, det fortrød jeg lidt, senere..

Jamen det er goså en god ide, glæder mig til at se hvem du er spænde

Anmeld

14. juli 2011

henh01

Stort tillykke

Anmeld

14. juli 2011

Ciss

Hvor dejligt! Til lykke til lykke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.