Hvad spiser i af sjove ting? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.133 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. juli 2011

Silja&Noam

Jeg har simpelthen spist chokolade som en gal de sidste tre-fire dage spiser i ting i ik plejer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

malenemusen

Jeg mærker ikke rigtig nogle forandringer her endnu i madvaner - men mon ikke baby pludselig kommer til at forlange nogle spændende ting på et tidspunkt

Anmeld

14. juli 2011

<3

Under min første graviditet var jeg vegetar men bebsen ville have KØD!!! under denne har jeg endnu ikke oplevet nogen sjove spisevaner

Anmeld

14. juli 2011

Babylil

Spiste vildt mange appelsiner i over en uge, tørstede efter dem Men så fik jeg pludselig kvalme af at spise dem.

Spiste rigtig meget slik inden jeg blev gravid, men det har jeg slet ikke lyst til mere 

Anmeld

14. juli 2011

Silja&Noam

Babylil skriver:

Spiste vildt mange appelsiner i over en uge, tørstede efter dem Men så fik jeg pludselig kvalme af at spise dem.

Spiste rigtig meget slik inden jeg blev gravid, men det har jeg slet ikke lyst til mere 

Jeg kan slet ik spise sure ting led meget af hals brand i sidste graviditet så det håber jeg at jeg slipper for denne gang

Anmeld

14. juli 2011

Babylil

SiljasMoar skriver:

Jeg kan slet ik spise sure ting led meget af hals brand i sidste graviditet så det håber jeg at jeg slipper for denne gang

Jeg spiste også ret meget chili inden, men det kan jeg slet ikke spise nu, fordi som du også siger, jeg får en ullidelig halsbrand.

Anmeld

15. juli 2011

Silja&Noam

Babylil skriver:

Jeg spiste også ret meget chili inden, men det kan jeg slet ikke spise nu, fordi som du også siger, jeg får en ullidelig halsbrand.

Ej det bare virkelig frygteligt med halsbrand. Jeg havde altid en spand med op i seng for 5 min efter jeg havde lagt mig fik jeg så meget halsbrand at jeg kastede op hele natten.. Bvadr!!

Anmeld

18. juli 2011

MiniMugge

Spiser citron på al min mad!!! Forstår det ikke - hvad skal det til for? Føler virkelig trangen til citron på stort set alt på min tallerken...?? 

Anmeld

19. juli 2011

Silja&Noam

MiniMugge skriver:

Spiser citron på al min mad!!! Forstår det ikke - hvad skal det til for? Føler virkelig trangen til citron på stort set alt på min tallerken...?? 

Det lyder spøjst

Anmeld

19. juli 2011

firsttime

Jeg har en vild trang til oliven (og det skal være de grønne med sten, alle andre virker ikke)  Spiser sååå mange af dem... har lyst til dem dag og nat... Kunne godt lide oliven før jeg blev gravid... meeen ikke lige i det omfang  

Har været fast ryger i mange år men med det samme der var to streger på testen stoppede jeg med det samme. Troede faktisk ikke på at jeg ville kunne stoppe med at ryge og var begyndt at finde på forsvar for at blive ved med at ryge inden jeg blev gravid men efter de to streger kan jeg slet slet slet ikke få mig selv til det og synes faktisk det er det nemmeste jeg har gjort længe  Men tror også at rygestoppet er med til at jeg spiser mange oliven  Men hva fan, det er bedre en slik så jeg ikke tager mig voldsomt at rygestoppet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.