Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Spiste vildt mange appelsiner i over en uge, tørstede efter dem Men så fik jeg pludselig kvalme af at spise dem.
Spiste rigtig meget slik inden jeg blev gravid, men det har jeg slet ikke lyst til mere
Babylil skriver: Spiste vildt mange appelsiner i over en uge, tørstede efter dem Men så fik jeg pludselig kvalme af at spise dem. Spiste rigtig meget slik inden jeg blev gravid, men det har jeg slet ikke lyst til mere
SiljasMoar skriver: Jeg kan slet ik spise sure ting led meget af hals brand i sidste graviditet så det håber jeg at jeg slipper for denne gang
Jeg kan slet ik spise sure ting led meget af hals brand i sidste graviditet så det håber jeg at jeg slipper for denne gang
Jeg spiste også ret meget chili inden, men det kan jeg slet ikke spise nu, fordi som du også siger, jeg får en ullidelig halsbrand.
Babylil skriver: Jeg spiste også ret meget chili inden, men det kan jeg slet ikke spise nu, fordi som du også siger, jeg får en ullidelig halsbrand.
Spiser citron på al min mad!!! Forstår det ikke - hvad skal det til for? Føler virkelig trangen til citron på stort set alt på min tallerken...??
MiniMugge skriver: Spiser citron på al min mad!!! Forstår det ikke - hvad skal det til for? Føler virkelig trangen til citron på stort set alt på min tallerken...??
Jeg har en vild trang til oliven (og det skal være de grønne med sten, alle andre virker ikke) Spiser sååå mange af dem... har lyst til dem dag og nat... Kunne godt lide oliven før jeg blev gravid... meeen ikke lige i det omfang
Har været fast ryger i mange år men med det samme der var to streger på testen stoppede jeg med det samme. Troede faktisk ikke på at jeg ville kunne stoppe med at ryge og var begyndt at finde på forsvar for at blive ved med at ryge inden jeg blev gravid men efter de to streger kan jeg slet slet slet ikke få mig selv til det og synes faktisk det er det nemmeste jeg har gjort længe Men tror også at rygestoppet er med til at jeg spiser mange oliven Men hva fan, det er bedre en slik så jeg ikke tager mig voldsomt at rygestoppet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128