tillykke og undskyld...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.337 visninger
11 svar
0 synes godt om
13. juli 2011

ka li ja

hej allesammen.

jeg vil bare sige tusind millioner gange tillykke til alle de unger jeg ikke har fået lykønsket  håber i har haft nogle dejlige fødselsdage

undskyld jeg har ikke været her et stykke tid. har ikke haft overskudet.. desværre

jeg har de sidste 8 uger været på kursus, og det har været de fedeste 8 uger. så nu vil jeg i gang med at søge læreplads som mediegrafiker

lige nu har jeg 3 ugers ferie med mine dejlige unger. jeg er allerede ved at være brugt, det trækker fandme tænder ud så nu krydser jeg fingre for det snart blir bedre vejr, så vi kan komme ud og få brændt en masse krudt af

men vi får da set nogle harry potter film dem er de helt vilde med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2011

linemus

Håber du holder alle tre uger Vores ferie er lige startet, og f... en møgdag. Synes simpelthen ikke vi har andet end konflikter og sure unger lige for tiden (og sur mor). Sebastian er lige startet ferien med spilleforbud i to uger. Tsk tsk. Håber lidt på at ferie herhjemme sammen kan lægge en dæmper på os alle igen, så vi kan genfinde idyllen... Men ja, sol kom nu frem! Det glider sgi lidt nemmere, når de kan få lov til at springe rundt i haven hele dagen.

Det er så fedt at du har fundet noget, du synes er fedt. Jeg håber det hele lykkes for dig

Anmeld

16. juli 2011

ka li ja

har lige afleveret xander hos hans far i dag, så mig og arthur er home alone

hvorfor har han spilleforbud i 2 uger!!!???? han må ha brændt en skole ned med sådan en straf

linemus skriver:

Håber du holder alle tre uger Vores ferie er lige startet, og f... en møgdag. Synes simpelthen ikke vi har andet end konflikter og sure unger lige for tiden (og sur mor). Sebastian er lige startet ferien med spilleforbud i to uger. Tsk tsk. Håber lidt på at ferie herhjemme sammen kan lægge en dæmper på os alle igen, så vi kan genfinde idyllen... Men ja, sol kom nu frem! Det glider sgi lidt nemmere, når de kan få lov til at springe rundt i haven hele dagen.

Det er så fedt at du har fundet noget, du synes er fedt. Jeg håber det hele lykkes for dig

Anmeld

16. juli 2011

ka li ja

ps vi har konflikter konstant når vi alle 3 er sammen, syntes det en hel del nemmere kun at ha et barn

Anmeld

16. juli 2011

linemus

ka li ja skriver:

har lige afleveret xander hos hans far i dag, så mig og arthur er home alone

hvorfor har han spilleforbud i 2 uger!!!???? han må ha brændt en skole ned med sådan en straf

Ha ha Det var faktisk hans eget forslag for en straf (hader det ord, men hvordan får man dem ellers til at forstå, at det er alvor?). Han gik hjemmefra (for sjov), og var inde i Brugsen to gange, hvor han tog bland selv slik fra gulvet (så var det ikke at stjæle, mente han). Jeg var ude og lede med Sofie på armen, mens Nanna og Signe var alene hjemme. Så kom han gående med munden fuld. Derudover var han bare mega næsvis - jeg var virkelig lyn og torden Jeg synes han er virkelig strid for tiden.

Anmeld

16. juli 2011

linemus

ka li ja skriver:

ps vi har konflikter konstant når vi alle 3 er sammen, syntes det en hel del nemmere kun at ha et barn

Også her. Vi har også lige haft et par dage, hvor Nanna og Signe var ude hos mormor. To børn på 1 og 6 år - jamen, det var som en leg Sofie legede ude i sandkassen, Sebastian var fordybet i LEGO. Ingen råben og skrigen og slåssen og hylen. Hvor ville det dog have været nemt....

Anmeld

17. juli 2011

ka li ja

linemus skriver:

Ha ha Det var faktisk hans eget forslag for en straf (hader det ord, men hvordan får man dem ellers til at forstå, at det er alvor?). Han gik hjemmefra (for sjov), og var inde i Brugsen to gange, hvor han tog bland selv slik fra gulvet (så var det ikke at stjæle, mente han). Jeg var ude og lede med Sofie på armen, mens Nanna og Signe var alene hjemme. Så kom han gående med munden fuld. Derudover var han bare mega næsvis - jeg var virkelig lyn og torden Jeg synes han er virkelig strid for tiden.

ok jamen jeg syntes det er en fair nok straf. jeg ved hvor hårdt de har det uden den skide ds...

alexanders straf da han havde smadret en rude på skolen endte også i en lille uge uden ds'en... det var MEGA hårdt.  og tror du så ikke at vi fik af vide efterfølgende at det ikke var ham der havde ødelagt ruden!!!!

ååhh ja sikke en fred jeg har lige nu det er skønt, og vi hygger bare

Anmeld

17. juli 2011

linemus

ka li ja skriver:

ok jamen jeg syntes det er en fair nok straf. jeg ved hvor hårdt de har det uden den skide ds...

alexanders straf da han havde smadret en rude på skolen endte også i en lille uge uden ds'en... det var MEGA hårdt.  og tror du så ikke at vi fik af vide efterfølgende at det ikke var ham der havde ødelagt ruden!!!!

ååhh ja sikke en fred jeg har lige nu det er skønt, og vi hygger bare

Åh ja, det må være skønt at kunne hygge bare med en, og Arthur nyder det sikkert også Jeg synes dæmme, det trækker tænder ud, når alle fire (ha ha, jeg skulle lige tælle inde i hovedet... Hvormange er det nu vi har... ) kræver af mig på en gang. Ja Kasper starter så lige ferien med en omgang mandesyge Men vi har da haft vores øjeblikke idag - især mens Sofie sov. Vi har klippet Cirkeliner og drager ud og sat på pind (med mange afbrydelser!), og imorgen skal vi finde på en historie, så vi kan lave dukketeater. Mon ikke vi når det, nu vi har to uger

Og så sov da lille snakke pjatte pigebarn, så mor kan komme op og se Glee og smovse is og chokoladesovs

Anmeld

17. juli 2011

linemus

Skal du forresten ha' ny bil?

Anmeld

18. juli 2011

ka li ja

linemus skriver:

Skal du forresten ha' ny bil?

ja til ny bil... hva da??? eller ikke ny, men anden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.