Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AalborgPigen skriver: Tror det kræver mere end det.. Spiser du hvede, kartofler, sukkerholdige saucer, sodavand, brød osv ?
Tror det kræver mere end det.. Spiser du hvede, kartofler, sukkerholdige saucer, sodavand, brød osv ?
*LOOOOOOOOL*
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
alberts mor<3 skriver: Nu har jeg siden jul omlagt min kost. Jeg har f.ex. lagt bearnaisesovsen til højre i stedet for til ventre for pommesfritterne - jeg har lagt min daglige jordbærkage både øverst, nederst, til højre og til venstre på tallerkenen i stedet for i midten. Ikke et gram har jeg tabt. Det er en fis i en hornlygte!!! Tror ikke en skid på kostomlægning!!!! God aften alle(;
Nu har jeg siden jul omlagt min kost. Jeg har f.ex. lagt bearnaisesovsen til højre i stedet for til ventre for pommesfritterne - jeg har lagt min daglige jordbærkage både øverst, nederst, til højre og til venstre på tallerkenen i stedet for i midten. Ikke et gram har jeg tabt. Det er en fis i en hornlygte!!! Tror ikke en skid på kostomlægning!!!!
God aften alle(;
Utroligt at man ikke fangede det der som en joke..hahahaha
Niceone
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128