Frk-Lotusblomst skriver:
Okay.
Hvad så hvis i har skulle aflevere noget skriftlig, hvis i da gør det?? Eller fremlæggelser?? (det har i sikkert ikke noget af. hehe..)
Men så længe fremlæggelserne ikke er obligatoriske er det vel ligemeget egetnlig. 
Og så har du jo været til nogen eksamner? HAr du haft hende med så+? Eller har manden passet hende??
HAr tjekket kommunenshjemmeside og der står det jeg skrev til dig.
HAr godt hørt at man virkelig skal prikke til dem for det kan være en kamp at få det igennem på trods af man opfylder kravene.
Der er meget få og ved nogle fag slet ingen skriftelige afleveringer, så de få der var, har jeg ikke afleveret, for de er ikke obligatoriske. Generelt er der jo ikke ret meget undervisning på Jura, så det er nok svært at gøre som jeg har gjort for de fleste.
Jeg fødte jo i April og skulle til eksamen allerede 10 dage efter (skriftlig 6 timer) Den droppede jeg, og har i stedet skudt et år, så den har jeg lige afsluttet her i juni måned i stedet for. Ellers har jeg haft et par skriftlige og der har manden passer hende mens, det er de eneste gange jeg har været væk fra Emilie få timer, hun har aldrig været ude ved andre for at blive passet.
Men det du skrev er det gældende så. Det var også det jeg gik efter, jeg kunne bare ikke lige huske det præcise.
Men ja, bare man er kampklar, så skal det nok gå, man skal bare huske hele tiden at tjekke op på tingene, for de sker ikke altid af sig selv.
Anmeld