Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er præcis 34+0 uger henne nu .. kun 6 uger tilbage .. Har for gudskyld ingen smerter haft indtil videre, kun et par dage med noget mavesyre men det kom jeg over efter jeg fik nogle råd fra de dejlige piger herfra ..
hmm men nu er jeg efter hånden blevet mere og mere nervøs for fødslen, bare tanken om hvordan alt vil går.. .. kan jeg klar det? .. tanken om skrige og så videre.. aargghh
Men iihhh hvor jeg dog glæder mig til se vores skønne lille baby ..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ZamanogDania skriver: Alt skal nok gå godt du skal nok får din lille baby i hånden så glemmer du alle smerter
Alt skal nok gå godt du skal nok får din lille baby i hånden så glemmer du alle smerter
Mange tak skat .. inshallah det må vi håbe på
ville ønske det var mig der skulle føde igen det var den største oplevelse ever og ja det gør sku ondt, men det er det hele værd.. jeg glæder mig til næste gang jeg skal føde.. du skal bare fokusere på din vejrtrækning og tænke på at det hurtigt er overstået..
jeg havde en hurtig og nem fødsel men fødte en pige på 4150 gram.. så hun var ikke helt lille.. glæd dig
Det er jo såååå forskelligt fra fødsel til fødsel hvordan folk oplever det, jeg havde det meget hårdt men vil aldrig nogle sinde bytte det var så fantastisk og tænk jeg har født min søn det er sådan en fantastisk og dejlig følelse og ja jeg var også virkeligg bange for at føde men man glemmer det lige så snart det hele går igang så tænker man ikke på man er nervøs mere det er kun dejligt
Pernille08 skriver: Årh ja kender udemærket de tænker og følelser . Jeg læs selv hammerme nervøs for min fødsel . Men pludselig når man ligger i det Så er det noget helt andet , og ja det gør sindsyg ondt , men der kommer noget godt ud af det noget du har drømt om i 9 måneder Jeg siger bare nyd det , du vil savne det hele efter noget tid Og held og lykke
Årh ja kender udemærket de tænker og følelser . Jeg læs selv hammerme nervøs for min fødsel . Men pludselig når man ligger i det Så er det noget helt andet , og ja det gør sindsyg ondt , men der kommer noget godt ud af det noget du har drømt om i 9 måneder Jeg siger bare nyd det , du vil savne det hele efter noget tid Og held og lykke
Tak Ja tror jeg gerne pä at jeg kommer til savne det .. gör ondt. self ja der er intet der ikk gör ondt med sädan noget .. mä bare väre forberedt ... puhaaaa
merle2010 skriver: ville ønske det var mig der skulle føde igen det var den største oplevelse ever og ja det gør sku ondt, men det er det hele værd.. jeg glæder mig til næste gang jeg skal føde.. du skal bare fokusere på din vejrtrækning og tænke på at det hurtigt er overstået.. jeg havde en hurtig og nem fødsel men fødte en pige på 4150 gram.. så hun var ikke helt lille.. glæd dig
hvor er det godt at höre .. barnet er ens köd og blod self , de er alt värd ..
jeg gläder mig som en sindssyg
B&J skriver: Det er jo såååå forskelligt fra fødsel til fødsel hvordan folk oplever det, jeg havde det meget hårdt men vil aldrig nogle sinde bytte det var så fantastisk og tænk jeg har født min søn det er sådan en fantastisk og dejlig følelse og ja jeg var også virkeligg bange for at føde men man glemmer det lige så snart det hele går igang så tænker man ikke på man er nervøs mere det er kun dejligt
det lyder godt og höre sädan noget , og ja tror gerne pä at man kommer til glemme alt om smerter när det sker og ser barnet .. ka väre man har de tanker nu när terminen närmere sig men som i siger ska det nok gär og alt vil blive det värd og meget mere..
sä er spändt pä hele
Heza2410 skriver: det lyder godt og höre sädan noget , og ja tror gerne pä at man kommer til glemme alt om smerter när det sker og ser barnet .. ka väre man har de tanker nu när terminen närmere sig men som i siger ska det nok gär og alt vil blive det värd og meget mere.. sä er spändt pä hele
Ja det er også spænde det hele og det er helt igennem fantastisk at være mor
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128