ang 3 d scanning, hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

647 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. juli 2011

Josephinesmor

hvor og hvornår får i foretaget 3 d scanning og kan i anbefale nogle steder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2011

Ka+Ma=Be

Josephinesmor skriver:

hvor og hvornår får i foretaget 3 d scanning og kan i anbefale nogle steder?

Jeg fik lavet en 3D scanning da jeg var 20+0 Men det er anbefalet, at man venter til 25+

Jeg kan bestemt anbefale min svigerinde i Slagelse (Har dog ikke lige set efter hvor du bor) Hun er uddannet sonograf og jordemoder og har sin egen butik i ønskebørn ved centeret.

Ved en 3D scanning får man 10% rabat i ønskebørn

www.barnivente.dk Her kan du læse lidt om hende og hendes priser

Anmeld

13. juli 2011

Kofoed.

Har ladet mig fortælle, at det er bedst mellem 27+0 og 31+0. Har ikke selv fået det, men skulle jeg, ville det klar blive hos jordemoder.dk

Anmeld

13. juli 2011

Sophia'smor

Der hvor jeg var, anbefaldet de at man fik en 3D scanning mellem 28 & 30 uge

Anmeld

13. juli 2011

Bshizzle

Jeg fik min 3D scanning da jeg var 28+1.. og dette var et perfekt tidspunkt for mig at få lavet sådan en

Jeg kan anbefale jordemoder.dk i Odense f.eks.. men osse høre godt om de andre steder i landet de har klinik.

Anmeld

13. juli 2011

Kofoed.

Bshizzle skriver:

Jeg fik min 3D scanning da jeg var 28+1.. og dette var et perfekt tidspunkt for mig at få lavet sådan en

Jeg kan anbefale jordemoder.dk i Odense f.eks.. men osse høre godt om de andre steder i landet de har klinik.

Det er den samme jeg anbefaldte hehe. Men de har også i Fredericia og tror det er gentofte.

Anmeld

13. juli 2011

CamillaValby

Det er meget forskelligt fra sted til sted hvornår de anbefaler det jeg fk det omkring 22 + da mit sted sagde at barnet ville være stort. Men det kommer også an på hvilke slags billeder man ønsker.

Uanset hvornår du får det lavet er det en HAMMER fed oplevelse Også i fx 21 eller 22+ er alt udviklet så du ser stadig alt.

Anmeld

13. juli 2011

Josephinesmor

Er i uge 21 nu og med vores datter fik vi det lavet i uge 34 men vil ha lavet det noget tidligere nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.