Lillesøster 23+4.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.665 visninger
13 svar
0 synes godt om
13. juli 2011

CiSo

Det er ved at være længe siden jeg har vist et mavebillede, med lillesøster som nu kommer til at hedde Caja.  Maven vokser derud af, og hun er så livlig derinde, man kan se rigtig mange bevægelser, og farmand får sørme også lov til at mærke.. Og vi nyder begge at se alle hendes bevægelser derinde! 

Billedet er taget i dag 23+4, på  nuværende tidspunkt er jeg mindre en jeg var med Cilas i 24 uge..

og på billedet øverst på maven tror jeg faktisk man kan ane en lille numse!  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2011

Azooo

smuk mave 

Anmeld

13. juli 2011

Dreamer1987

CiSo skriver:

Det er ved at være længe siden jeg har vist et mavebillede, med lillesøster som nu kommer til at hedde Caja.  Maven vokser derud af, og hun er så livlig derinde, man kan se rigtig mange bevægelser, og farmand får sørme også lov til at mærke.. Og vi nyder begge at se alle hendes bevægelser derinde! 

Billedet er taget i dag 23+4, på  nuværende tidspunkt er jeg mindre en jeg var med Cilas i 24 uge..

og på billedet øverst på maven tror jeg faktisk man kan ane en lille numse!  

Meget meget smuk mave - den lille pige har det godt derinde

Anmeld

13. juli 2011

B&J

Sikke en sød lille mave men der kan jo nå at ske en helt masse i nu ihh hvor er det spænde med sådan en lille baby i maven

Anmeld

13. juli 2011

CiSo

B&J skriver:

Sikke en sød lille mave men der kan jo nå at ske en helt masse i nu ihh hvor er det spænde med sådan en lille baby i maven

Ja, der kan nå at ske meget.. Men selvom det er min 2 graviditet, er jeg mindre en 1 graviditet.. Ved ikke hvorfor, men det kan da være fordi det er en pige!  Men har aldrig været stor gravid.

og tusind tak!

Anmeld

13. juli 2011

B&J

Ja, der kan nå at ske meget.. Men selvom det er min 2 graviditet, er jeg mindre en 1 graviditet.. Ved ikke hvorfor, men det kan da være fordi det er en pige!  Men har aldrig været stor gravid.

og tusind tak!

Pyt også med hvor stor maven bliver bare barnet ind i maven har det godt

så jeres søn kan få en lille søster

Anmeld

13. juli 2011

CiSo

B&J skriver:

Pyt også med hvor stor maven bliver bare barnet ind i maven har det godt

så jeres søn kan få en lille søster

Ja, lige præcis! 

Anmeld

13. juli 2011

Nessie

Sikke en fin mave (og sjov lille bule øverst, ja numsen, måske) 

Anmeld

13. juli 2011

Mette.

Sikke en smuk mave og et fint navn i har fundet til lillesøster. 

Anmeld

13. juli 2011

Mira0911

Sikke en fin mave... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.