Vi skal have en .............

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2011

SSL

Mut skriver:

Tillykke

Er helt vild med det navn i har valgt

Tusinde tak :-) må hellere give min kæreste æren for navnet :-) men mange tak :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

SSL

Lollo1987 skriver:

Tillykke med den lille pige

Hvis vi får en pige bliver det vist også en Nikoline

Hehe, det er nu også sødt ) mange tak skal du have er så lykkelig!! Og sikke mange Nikoline-kommende-mødre her er :-)) skønt navn!

Anmeld

14. juli 2011

SSL

Mi skriver:

Wiiiiiiiiii............ Tillykke

Rigtige mænd får drenge, men konger får prinsesser  Vi har tre af slagsen

Hehe, dén levede min kæreste også højt på :-) men han ønskede sig en fars pige, så det får han lige efter bogen :-) mange tak for det

Anmeld

14. juli 2011

SSL

Morellen skriver:

Tillykke med det!!

Mange tak :-))

Anmeld

14. juli 2011

SSL

Nicolinesmor170510 skriver:

Stort tillykke med det. Ja det bliver én helt anden fornemmelse når man ved kønnet :-) og navnet er bare SMUKT :-P min datter hedder det bare med c ;-)

Ja! Det er noget helt andet nu, når jeg ved at det et en pige, jeg bære vores lille datter, så unikt altså!! Og flot navn - min kæreste har haft æren af at valge, og det blev med k, fordi hvis vi får en dreng i fremtiden skal han hedde Frederik, også klædet navnene hinanden mere )) Hehe, vi er typiske forældre der skal vende og dreje tingene til at passe sammen :p men tusind tak!!!

Anmeld

14. juli 2011

Bare mig..

SSL skriver:

Ja! Det er noget helt andet nu, når jeg ved at det et en pige, jeg bære vores lille datter, så unikt altså!! Og flot navn - min kæreste har haft æren af at valge, og det blev med k, fordi hvis vi får en dreng i fremtiden skal han hedde Frederik, også klædet navnene hinanden mere )) Hehe, vi er typiske forældre der skal vende og dreje tingene til at passe sammen :p men tusind tak!!!

Hehe, det er også godt at få det præcis som man vil, specielt hvad navne angår.. :-)

Vi valgte med c, da vi synes det er lidt mere specielt end med k. Men dybest set er det jo lige meget, for navnet er jo det samme :-) hihi..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.