piadas skriver:
Så må vi jo underholde hinanden, Carina!
Vi har lige været et par dage i Aabenraa i Danland - hyggeligt lille sted, men vi fik ikke rigtig glæde af deres faciliteter, fordi det regnede.
Vi nåede kun lige en hurtig tur på legepladsen og de store og farmand var en tur i svømmepølen. En kold fornøjelse for den er udendørs!
Det var fint nok alligevel - vi var i Sommerland Syd i onsdags på Zilans fødselsdag
. Vi havde det næsten for os selv pga. regnen, men vi valgte at se positivt på det, for ungerne kunne næsten selv bestemme, hvor lang turen skulle være og hvor mange gange de ville prøve tingene!

Nu er vi hjemme igen og venter på Vildbjerg Cup i uge 31, så nu glæder jeg mig faktisk bare over, at kalenderen mere eller mindre er tom det næste stykke tid. Det gør slet ikke noget, for der er nok at fare rundt til til hverdag.
Nu skriver du det med amning - hvor meget ammer du nu? Jeg vil selv så gerne amme i nogle måneder endnu, men er så bange for at løbe tør!
Jeg stoppede jo med at amme Zilan, da hun var 5½ måned. Ida er 5 måneder idag, så det er jeg SLET ikke parat til at skulle stoppe med om 14 dage.
Dengang var jeg også noget hurtigere i gang med grød, mos osv., så jeg satser på, at fordi Ida stadig kun får grød den ene gang om dagen kan jeg amme noget længere. Jeg har dog de sidste par aftenener godt kunne mærke, at hun gerne ville have mere, så jeg regner med, at jeg på søndag starter med at give hende mos, så hun får to måltider om dagen udover amning. Vi har nemlig lige en 50 års fødselsdag ude midt i Rebild Bakker imorgen, som lige skal overståes. Der gider jeg altså ikke sidde og jonglere med mos i regnvejr!

Nå, det blev lige til den sædvanlige stil - mon vi kan komme på kursus i begrænsning?!

Det lyder hyggeligt at have det hele for sig selv!! Det har jeg også prøvet en gang i Fårup - det var virkelig genialt!
Mht til amningen... Jeg tror han er ved at skære det ud i pap. Indtil nu har jeg som minimun ammet ham i lang tid om morgenen og måske 1-2 gange mere i løbet fa dagen, men de sidste 2 morgener har han ikke gidet... Jeg blir ved at tilbyde det, men han skal ikke tvinges. Jeg havde det egentlig ok med tanken om det, men nu synes jeg det blir lidt svært. Tænk hvis jeg HAR ammet for sidste gang?
Jeg håber du kan strække den så lang tid som du har lyst til! Hun stopper vel ikke bare fra den ene dag til den anden?
He he kan lige se dig med ms og regnvejr - men så behøver du jo helelr ikke slæbe vand med
Vi skal til bryllup i morgen og Johannes er ikke inviteret. Han skal passes hos mine svigerforældre... Så jeg har gang i pakning og strygning, og burde slet ikke sidde her...
Johannes gider ikke sove i dag. Startede projekt putning kl 8 og siden da har jeg sunget mig tom for sange, hoppet på tunget, vugget og meget mere. Han gider ikke! Måske fordi han har sovet noget i retningen af 5 timer i dag
Kurset burde vi måske snart finde?