Mens efter fødsel hvornår??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.088 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. juli 2011

Anonym trådstarter

Hej

Ville bare høre hvornår i fik jeres mens. efter fødslen? Jeg har født for 7 uger siden og har ikk fået min endnu?? Er det normalt.. ??

Jeg blødte ca 14 dage efter fødslen..

Men jeg har haft sex med min kæreste 4 uger efter fødslen, og vi brugte ikk noget, han kom bare ikk i mig.. Men nu er jeg sku i tvivl, kan jeg være gravid igen..  ??

Håber der er nogen der kan hjælpe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2011

Tona

Anonym skriver:

Hej

Ville bare høre hvornår i fik jeres mens. efter fødslen? Jeg har født for 7 uger siden og har ikk fået min endnu?? Er det normalt.. ??

Men jeg har haft sex med min kæreste 4 uger efter fødslen, og vi brugte ikk noget, han kom bare ikk i mig.. Men nu er jeg sku i tvivl, kan jeg være gravid igen..  ??

Det er meget normalt at man ikke får sin mens så tidligt som du beskriver. Selv fik jeg første menstruation efter fødslen da Amanda var 6 uger gammel, men jeg havde heller ikke ammet mere end 5 dage.

Du burde nok tage en test for en sikkerheds skyld, for ja i princippet kan du være gravid selv om det nok er en lille risiko.

Anmeld

14. juli 2011

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Det er meget normalt at man ikke får sin mens så tidligt som du beskriver. Selv fik jeg første menstruation efter fødslen da Amanda var 6 uger gammel, men jeg havde heller ikke ammet mere end 5 dage.

Du burde nok tage en test for en sikkerheds skyld, for ja i princippet kan du være gravid selv om det nok er en lille risiko.

Nårrh okay jeg troede bare der gik de der 4 uger og så ville man få sin mens igen.. Men så må jeg jo se om ikk det kommer.. Og ellers må jeg tage en ny test...

Anmeld

14. juli 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hej

Nogle får mens allerede efter 6 uger, ja endda før, andre får først efter flere måneder...så det er vist meget forskelligt.

For mit eget vedkommende har jeg altid fået den første mens 8 uger efter jeg har født.

Kærligst
Sussie

Anmeld

14. juli 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Nogle får mens allerede efter 6 uger, ja endda før, andre får først efter flere måneder...så det er vist meget forskelligt.

For mit eget vedkommende har jeg altid fået den første mens 8 uger efter jeg har født.

Kærligst
Sussie

Okay tak for svar..  Så tror jeg mere på den nok ska komme..

Anmeld

14. juli 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Okay tak for svar..  Så tror jeg mere på den nok ska komme..

Selvfølgelig gør den det..og det er altid helt besynderligt når den kommer tilbage...efter så mange måneder uden

Anmeld

14. juli 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Selvfølgelig gør den det..og det er altid helt besynderligt når den kommer tilbage...efter så mange måneder uden

Ja savner den nu heller ikk.. Men den ska jo helst komme på et tidspunkt, med mindre der er en lillesøster på vej.. Meeeen hun må nu gerne vente lidt

Anmeld

14. juli 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Ja savner den nu heller ikk.. Men den ska jo helst komme på et tidspunkt, med mindre der er en lillesøster på vej.. Meeeen hun må nu gerne vente lidt

Anmeld

14. juli 2011

Tona

Hvis man ammer har jeg hørt om nogen der ikke fik den før efter 8 mdr enda 

Anmeld

14. juli 2011

Anonym trådstarter

Hold da op.. Jamen jeg ammer så det kan jo selvfølgelig os være derfor..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.