menuen i aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2011

patella

Sanne og Nicklas skriver:

det er lidt forskelligt det kommer ofte også an på hvor varm man har det i rummet. men jeg pakker det godt inde i et håndklæde og så dunen godt under om gryden bageefter (vi har dobbel dyne) lige som en gave. mener det tager ca 3 timer røre kun rund 1-2 gang. jo mere varme du kan holde på jo bedre.

Mumsenumse - det skal jeg prøve - EEELSKER risengrød, men manden dog knap så vild med det Så jeg må jo lavet noget andet til ham og ungen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2011

SaNiNa

patella skriver:

Mumsenumse - det skal jeg prøve - EEELSKER risengrød, men manden dog knap så vild med det Så jeg må jo lavet noget andet til ham og ungen 

hihi det smanger også helt anderledes og det brænder ikke på.

Her er det også kun manden der er til risengrød værken Nicklas eller jeg er særlig vilde med det.

Anmeld

13. juli 2011

chael

henh01 skriver:

Starter lige en ny

Hvad skal I have at spise i dag?

Her står den på laks med grøntsagsgratin.. MUMS

Mors mad

*Camilla 29+0

Anmeld

13. juli 2011

HeidiØ

Idag står den på indisk - Chicken Tikka Masala! Det er sku godt

Anmeld

13. juli 2011

Kath.

EmmaJosephine skriver:

Her står menuen på gulerodssuppe 

Mmmm - det er super godt med kyllingestykker og creme fraiche

Anmeld

13. juli 2011

MLT

Kath. skriver:

Mmmm - det er super godt med kyllingestykker og creme fraiche

Hvordan gør man det?
Min opskrift består af gulerødder, kartofler, flødeost, hvidløg, løg, grøntsagsboullion og salt/peber. Skal man så komme rå kylling i suppen, og lade det koge sammen, eller skal der steges først? Og hvad med creme fraichen, hvad skal den?

Anmeld

13. juli 2011

sandorff

Frk.S skriver:

Vi skal have hjemmelavede burgere!

det er også bare mums , vi fik det forleden...

Anmeld

13. juli 2011

Kath.

EmmaJosephine skriver:

Hvordan gør man det?
Min opskrift består af gulerødder, kartofler, flødeost, hvidløg, løg, grøntsagsboullion og salt/peber. Skal man så komme rå kylling i suppen, og lade det koge sammen, eller skal der steges først? Og hvad med creme fraichen, hvad skal den?

Jeg laver den bare lige som du skriver der, bare uden flødeost. 
Jeg steger små kyllingestykker og kommer i suppen, når den er blendet. Også en klat klod creme fraichen i, når den er serveret. Mmm - får helt lyst til det selv

Anmeld

13. juli 2011

MLT

Kath. skriver:

Jeg laver den bare lige som du skriver der, bare uden flødeost. 
Jeg steger små kyllingestykker og kommer i suppen, når den er blendet. Også en klat klod creme fraichen i, når den er serveret. Mmm - får helt lyst til det selv

Uhm, lyder godt! Jeg vil prøve at komme kylling i!

Anmeld

13. juli 2011

henh01

sikke lækre ting i alle sammen skal have. Man bliver jo helt sulten Man kan tydeligt fornemme at det er en grå dag i dag.. Men MUMS!

Jeg er så sulten lige nu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.